فرمانده سپاه شهدا:

بسیج عنصری راهبردی است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیج عنصری راهبردی، تمام نشدنی است که تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه شهدا: رکن مهم اقتدار ایران اسلامی نیروی انسانی و بسیج است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در دوران پرافتخار دفاع مقدس، یکی از مهمترین عوامل پیروزی ایران، بسیج بود، گفت: امروز نیز رکن مهم و اصلی اقتدار ایران اسلامی نیروی انسانی و بسیج مردمی به شمار می‌رود.

سردار محمدحسین رجبی دوشنبه شب در یادواره شهدای محله چهاربخش ارومیه افزود: بسیج عنصری راهبردی، تمام نشدنی، ولایتمدار، مومن و در دسترس بوده و همواره تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس، بسیج در مقابل تهدیدات دشمنان وارد میدان شد و در عرصه رویارویی حق و باطل، نقش خود را به نحو احسن ایفا کرد ضمن اینکه بعد از هشت سال دفاع مقدس نیز بسیج در تمام صحنه‌ها حضور داشته و نقش آفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است، ادامه داد: در حال حاضر درمی یابیم که تفکر و روحیه بسیجی در جبهه مقاومت نیز تاثیرگذار بوده که این امر، دوراندیشی امام راحل را می‌رساند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، آرامش استکبار را در منطقه به هم زده و اراده خود را بر آن‌ها تحمیل کرده و همین امر عصبانیت روازفزون استکبار جهانی و ایادی آن را موجب شده است.

سردار رجبی با بیان اینکه هنر رژیم صهیونیستی در جنگ با مظلومان غزه، کودک کشی، محاصره بیمارستان و کشتار زنان و کودکان است، گفت: امروز با اقدامات رزمندگان جبهه مقاومت عرصه بر رژیم صهیونیستی تنگ‌تر شده است و آن‌ها به هر حربه‌ای دست می‌زنند تا این شکست خود را پوشش دهند.

وی افزود: مردم یقین بدانند که پیروز نهایی این میدان، مردم و رزمندگان فلسطین و غزه هستند و شکست مفتضحانه‌ای در انتظار صهیونیست هاست.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه ایثار و شهادت در دین مبین اسلام اظهار کرد: همه ما مدیون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافعان امنیت کشور هستیم و خانواده شهدا چشم و چراغ ما هستند.

در این آیین از برخی خانواده‌های معظم شهدای این منطقه با اهدای لوح تجلیل شد.

محله چهاربخش از محلات قدیمی ارومیه به شمار می‌رود که در دوران دفاع مقدس یکی از پایگاه‌های اصلی اعزام رزمندگان به جبهه‌های حق علیه باطل بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.