تا پایان امسال محقق می شود؛

بهره برداری از بیمارستان جدید اشنویه

به گفته مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیز مراکز درمانی کشور بیمارستان جدید اشنویه تا ۳ ماه دیگر افتتاح خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی کشور با بیان اینکه بیمارستان جدید اشنویه از ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تا ۳ ماه دیگر افتتاح خواهد شد افزود: کمیته‌ای متشکل از نماینده کارفرما، و مدیر پروژه و فرمانداری و... جهت پیشبرد اهداف هر ۲ هفته یکبار تشکیل جلسه خواهند داد.

ابراهیم نیک دل اظهار کرد: برآورد قرارداد تکمیل بیمارستان اشنویه ۶۴ میلیارد تومان بود که با ضریب پیشنهادی پیمانکار ۸۰ میلیارد تومان است و ۵۰ درصد منابع نیز تامین شده است. 

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده این بیمارستان تا پایان سال افتتاح خواهد شد و مردم این منطقه به خدمات درمانی مناسب دسترسی پیدا می کنند.

بیمارستان اشنویه در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع با زیربنای ۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع در سه طبقه در حال احداث بوده و عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۳ شروع شد و مجموع اعتبارات پیش‌بینی شده برای احداث آن ۳۶۰ میلیارد ریال بوده، ولی با مشکلات تامین اعتبار روبرو شد.

این بیمارستان دارای بخش‌های جراحی، زنان و زایمان، اورژانس، دیالیز، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو، سه اتاق عمل، آزمایشگاه، درمانگاه تخصصی کودکان، داخلی، جراحی عمومی و قلب خواهد بود.

بیمارستان اشنویه از ۶۴ تختخواب به ۸۱ تختخواب ارتقا یافته و دارای سه اتاق عمل است که با افتتاح آن شاخص‌های بهداشت و درمان در این شهرستان ارتقا خواهد یافت.

تمامی خانوار‌های روستایی در این شهرستان هم‌اکنون تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی این شبکه قرار دارند و ۲۸ خانه بهداشت در روستا‌های این شهرستان در حال ارایه خدمات پزشکی و درمانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.