ترمیم فاصله پرداختی تعرفه گذاری خدمات پرستاری

معاون دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: فاصله پرداختی ناشی از دستورالعمل جدید تعرفه گذاری خدمات پرستاری تا پایان هفته جاری ترمیم می‌شود.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص توزیع عادلانه تعرفه گذاری خدمات پرستاران گفت: پیرو نشست روزگذشته که با همکاران گروه پرستاری در بیمارستان امام خمینی (ره) داشتیم، جلسه‌ای با حضور رئیس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه، مدیریت پرستاری و گروه اقتصاد درمان دانشگاه برگزار  و مقرر شد فاصله پرداختی ناشی از دستورالعمل جدید تعرفه گذاری خدمات پرستاری و از طریق منابعی که در اختیار دانشگاه هست تا پایان هفته جاری ترمیم شود.

دکتر ناصر  مسعودی افزود: هرچند قبلا نیز دانشگاه در خصوص اصلاح روند دستورالعمل تعرفه گذاری چندین نوبت با وزارت بهداشت و درمان مکاتبه کرده است، ولی همچنان پیگیر هستیم تا ان شاء الله توزیع عادلانه بین همکاران پرستار صورت گیرد و پرستاران گرانقدر به حق و حقوق خود برسند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: طی تماسی که با معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی داشتیم این مجوز اخذ گردید تا بتوانیم برای پرستاران بخش‌هایی که بعلت ضعف درقسمت‌هایی از دستورالعمل مربوطه و بر اساس سامانه کارآمد فاصله پرداختی زیادی داشتند این ترمیم انجام گیرد و تا پایان هفته جاری پرداخت شود.

مسعودی تصریح کرد: در تماس تلفنی که با دکتر عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت داشتیم ایشان این قول را داد که ورژن‌های بعدی برنامه کارآمد بگونه‌ای طراحی خواهد شد که مشکلات فعلی را نداشته باشد و موارد خودبخود اصلاح شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: اعتراضات منطقی همکاران پرستار را قبول داریم و در راستای حل این مشکلات تلاش خود را خواهیم کرد، ولی این موضوع نباید روند خدمت رسانی به بیماران را تحت الشعاع قرار دهد.

مسعودی افزود: دانشگاه علوم پزشکی همواره خود را در پرداخت معوقات پرسنلی متعهد و پیگیر دانسته و حل مشکلات معیشتی همکاران را وظیفه خود می‌داند بطوریکه شاهد کاهش فاصله پرداختی‌ها در این مدت از ۱۴ ماه فاصله به ۴ الی ۵ ماه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.