تحول در بخش درمان آذربایجان غربی؛ با توزیع پزشک متخصص

معاون درمانی وزیر بهداشت و درمان گفت: با توزیع پزشکان متخصص، تحولی در بخش درمان آذربایجان غربی ایجاد خواهد شد.

معاون درمانی وزیر بهداشت و درمان نیز در جریان بازدید از بیمارستان های در حال ساخت نقده و اشنویه در گفتگو با خبرنگاران از لحاظ تخت بیمارستاتی وضعیت آذربایجان غربی را بسیار مطلوب دانست و تصریح کرد: یک جهشی در تخت بیمارستاتی اتفاق افتاده و طی دو هفته گذشته نیز ۶۲ متخصص هم در استان توزیع شده که به همراه پزشکان قبلی تحولی در بخش درمان آذربایجان غربی ایجاد خواهد شد.

دکتر سعید کریمی از خدمات ارزنده دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان در دو سال گذشته خبر داد و گفت: ۱۰ دستگاه تجهیزاتی با تکنولوژی بالا شامل C.T.SCAN , M.R.I , I.C.T.ANJHU , C.P.CITI و اقسام دستگاه‌های پیشرفته برای جلوگیری مراجعه مردم استان آذربایجان غربی به استان‌های همجوار، خریداری و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار داده شده است.

این مقام وزارتی از تحویل ۸۵ درصد تجهیزات آن به دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و افزود: بیمارستان امام خمینی نقده بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی ساختمانی دارد و دیگر نیازی به تامین اعتبار ندارد و در طی دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون درمانی وزیر بهداشت و درمان روز گذشته با سفر به استان آذربایجان غربی از مراحل اجرای دو بیمارستان در شهرستان های نقده و اشنویه بازدید کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.