افتتاح نمایشگاه اسوه ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج آذربایجان‌غربی

با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، فرمانده سپاه شهدای استان، نمایشگاه اسوه ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج افتتاح شد.

نمایشگاه اسوه ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج آذربایجان‌غربی با هدف اعتلای سند بسیج و ارتقای بسیج مساجد و مردم‌سالاری دینی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی پارک جنگلی ارومیه دایر شده است.

استاندار آذربایجان غربی امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه اسوه ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج آذربایجان غربی و پس از غرفه های این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ظرفیت شبکه‌ای که بسیج در محلات ایجاد کرده، رشد و آبادانی شهر‌ها و در ادامه استان و کشور را به ارمغان می‌آورد.

محمدصادق معتمدیان، افزود: بیش از ۵۰ پایگاه مقاومت بسیج از سطح استان در این نمایشگاه شرکت کرده اند که در نهایت ۵ پایگاه منتخب استانی، در جشنواره کشوری حضور خواهند یافت.

وی همچنین با اشاره به بازدید خود از دستاورد‌های ارائه شده در نمایشگاه اسوه ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ارومیه، خاطرنشان کرد: اقدامات و دستاورد‌های همه جانبه فعالیت‌های بسیج در این نمایشگاه مشهود بوده و با تعامل و هم افزایی، دولت سیزدهم از این تلاش‌ها حمایت می‌کند.

استاندار آذربایجان غربی به حضور اقشار مختلف در فعالیت‌های بسیج نیز اشاره کرده و افزود: فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی بسیج بر مبنای محله محور، مسجد محور و پایگاه محور است.

معتمدیان همچنین با اشاره به نقش بیانیه گام دوم انقلاب در شکل گیری شورای تحول محلات، تصریح کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج و شورای تحول محلات، تاثیر بسزایی در توسعه و پیشرفت شهر‌ها بر مبنای رشد محله محور دارند.

وی در ادامه با یادآوری نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج در صیانت از امنیت محلات، افزود: اقشار مختلفی در سازماندهی بسیج نقش دارند که در کنار هم و در جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی فعالیت می‌کنند.

استاندار آذربایجان غربی در پایان با اشاره به اهمیت احصاء مشکلات محلات استان، اظهار داشت: توسعه کشور از مسیر رشد محلات آغاز و با پیشرفت و آبادانی شهر‌ها و روستا‌ها ادامه می‌یابد.

پس از برگزاری نمایشگاه‌ها در ۲۲۰۰ پایگاه بسیج، ۷۰۰ پایگاه به مرحله شهرستانی و ۵۰ پایگاه به مرحله استانی راه یافته‌اند که در این نمایشگاه، ۵۰ غرفه از دستاورد‌ها و خلاقیت‌های بسیجیان در ارومیه به نمایش گذاشته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.