ارومیه میزبان نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در ارومیه برگزار می‌شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه صنایع و ماشین آلات کشاورزی در ارومیه، گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده ها، روش‌های نوین آبیاری و آبرسانی، تجهیزات گلخانه ای، کشاورزی دانش بنیان و نوآور، ابزار ملی برای حفظ آب، خاک، حیات و محیط زیست در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه از ۳۰ آبان لغایت ۳ آذر ماه ۱۴۰۲، برگزار می‌شود.

خسرو شهبازی: این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی برگزار خواهد شد که ۳۹ درصد شرکت کنندگان این نمایشگاه در حوزه ادوات و ماشین آلات کشاورزی، ۳۲ درصد در حوزه کشاورزی و نهاده‌ها، ۲۹ درصد در حوزه آبیاری و آبرسانی و تجهیزات وابسته فعالیت دارند.

شهبازی افزود: همچنین ۱۵ درصد از شرکت‌های، شرکت کننده در حوزه دانش بنیان و ۱۳ درصد در بخش‌های علمی و تحقیقاتی در این نمایشگاه حضور یافته‌اند که ظرفیت خوبی برای بهره برداری از خدمات این شرکت‌ها محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: مهمترین ویژگی این نمایشگاه ارایه تکنولوژی‌های نوین و پیشرفت‌های برتر بخش کشاورزی به خصوص روش‌های کاهش مصرف آب و ارتقای بهره وری در بخش کشاورزی، به منظور جذب سرمایه‌گذار، ایجاد فضای رقابتی برای ورود به بازار‌های جدید صادراتی در داخل و خارج کشور و تبادل اطلاعات و تجربیات در فضای ارتباطی و موثر نمایشگاه است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: دومین رویداد ترویجی محصولات فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و فناورنیز همزمان از ۳۰ آبان ماه لغایت ۳ آذرماه ۱۴۰۲، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهرستان ارومیه در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری پنل تخصصی پرسش و پاسخ با حضورمحققین و کارشناسان موضوعی سازمان و مسئولین پارک علم و فناوری، کارگاه آموزشی آشنایی با هواشناسی کشاورزی، بازدید از مزرعه نوآور، باغ نمایشی و یکی از مراکز جهاد کشاورزی توسط شرکت‌های دانش بنیان و خبرگان کشاورزی حاضر در نمایشگاه ازاهم برنامه‌های گردهمایی ویژه شتاب بخشی کشاورزی دانش بنیان با محوریت خبرگان کشاورزی در ارومیه است.

این مسوِ ل تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای آشنایی بهره‌برداران با آخرین دستاورد‌های تکنولوژی در بخش کشاورزی و افزایش ضریب نفوذ دانش در بین کشاورزان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
سلام چرا بعد از پایان تاریخ نمایشگاه اطلاع رسانی میکنین واقعا که