اهل رسانه آذربایجان غربی با کاروان راهیان مکتب حاج قاسم به اردو می روند

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: اردوی کاروان راهیان مکتب حاج قاسم ویژه خبرنگاران و اهالی رسانه استان برگزار می شود.

رییس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاران و اهالی رسانه استان هفته آینده اردوی کاروان راهیان مکتب حاج قاسم را همراهی می کنند افزود: بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های موشکی و هوافضا سپاه و بازدید از دفتر یکی از خبرگزاری‌های رسمی کشور در قالب برنامه راویان پیشرفت و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) از جمله برنامه‌های این اردو است.

جهانگیر اسلام پرست زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و برنامه‌های متنوع دیگر را از دیگر برنامه‌های اردوی کاروان راهیان مکتب حاج قاسم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه  ثبت نام از داوطلبان از امروز چهارشنبه ۱۰ آبان آغاز می شود و تا ۱۳ آبان ماه ادامه خواهد یافت ادامه داد: زمان حرکت این اردو سه شنبه ۱۶ آبان ماه خواهد بود.

رییس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان غربی افزود: امروز مرقد مطهر حاج قاسم، میعادگاه جوانان و نوجوانان از سراسر کشور بوده و در واقع یک کلاس درس است.

این مسئول ادامه داد: اردوی راهیان نور کرمان در راستای عمل به فرمان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر معرفی مکتب و شخصیت حاج قاسم و الگوسازی آن برای نسل جوان شکل گرفته است.

گفتنی است؛ متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام به سازمان بسیج رسانه حضوری مراجعه یا با شماره ۰۹۱۴۴۴۷۴۳۴۱ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.