امام جمعه طغرالجرد:

موفقیت‌های جهان اسلام به برکت ولایت و رهبری است

امام جمعه طغرالجرد گفت: همه موفقیت‌های جهان اسلام مدیون ولایت و رهبری همچنین حضور گسترده مردم در صحنه است.


حجت الاسلام یاور نجم الدینی پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: قرآن آینده را شفاف برای صالحان و مومنان پیش بینی می‌کند در حالی که تشکیل حاکمیت حق را بیان می‌کند.

وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان در کنار روحیه جهادی تاب آوری هم داشتند که منجر به پیروزی رزمندگان اسلام گردید.

امام جمعه طغرالجرد گفت: تقوا تنها راه شیرینی و لذت بخشیدن به زندگی است مولای متقیان در خطبه ۲۵ نهج البلاغه بر پرهیز از تفرقه تاکید دارند، چون وحدت و همدلی عامل افزایش تقوا، حفظ و رشد جامعه است.

وی بیان داشت: برای رسیدن به وحدت باید محور را بشناسیم و حول محور ثابت قدم باشیم در حالی که در جامعه اسلامی محور ولی فقیه است البته باید ظرفیت پذیرش وحدت را در وجود خود تقویت کنیم.

خطیب جمعه طغرالجرد گفت: در هر پست و مقامی باید در برابر ولی فقیه متواضع باشیم و دشمن را به خوبی بشناسیم.

وی تاکید کرد: معرفت، بصیرت و رهبری مراجع تقلید در عراق بود که فتنه چند روز پیش خاموش شد.

حجت الاسلام نجم الدینی گفت: احیای روحیه امید، اعتماد داشتن به مردم، سرعت عمل در حل و فصل بحران‌ها، جوان گرایی، مسئولیت پذیری و... از مهمترین شاخص‌های دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد:تک تک ما وظیفه داریم که به دولت انقلابی کمک کنیم همان طور که در دوران دفاع مقدس مردم در صحنه پای کار بودند.

امام جمعه بخش طغرالجرد گفت: امروز برای دفاع اقتصادی و تولید با کیفیت، تقویت و خرید کالای داخلی همگان باید اقدام کنند.

وی تصریح کرد: امروز با استفاده از تسهیلات بنیاد برکت باید هر خانه در بخش طغرالجرد به یک کارگاه اقتصادی کوچک مبدل شود.

خطیب جمعه طغرالجرد با استناد به بیانات مقام معظم رهبری بر تاب آوری در برابر دشمنان تاکید کرد و گفت: ایران اسلامی با ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها قوی شده که امروز الگوی جهان اسلام است.

وی تاکید کرد: راز تاب آوری ملت ایران حرکت در مسیر سنت الهی، تکیه کردن بر الگو‌های فرهنگ شیعه خصوصا فرهنگ حسینی و عاشورا و گسترش فرهنگ اربعین است که ما را به ظهور حضرت ولی عصر (عج) متصل می‌کند.

امام جمعه طغرالجرد گفت: همه موفقیت‌ها مدیون ولایت و رهبری همچنین حضور گسترده مردم در صحنه است.

وی بیان داشت: استقرار نمایندگی ادارات در شهر، رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان منطقه و استقرار امکانات لازم، خدمت رسانی معادن به مردم منطقه از جمله خواسته‌های مردم از نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار