قدردانی صنعت برق کرمان از امام جمعه کرمان

صنعت برق شمال استان کرمان از همکاری و مشارکت نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان در پیک بار تقدیر وقدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمان از زحمات و همکاری حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در راستای اطلاع رسانی مدیریت پیک بار تابستان از طریق نمازجمعه و جلسات مختلف به نمایندگی از صنعت برق تقدیر و تشکر کرد.

محمد سلیمانی در این دیدار با ارائه گزارش از عملکرد این شرکت در پیک بار تابستان با تقدیر از همراهی مشترکان، مدیران، ائمه جمعه و جماعات، نیرو‌های مسلح، صنعتگران، بازاریان، کشاورزان و تمام کسانی که در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف با شرکت توزیع نیروی برق شمال این استان همکاری داشته اند، گفت: مدیریت مصرف نیازمند همراهی همه این مشترکان است، اما نقش ائمه جمعه و جماعات در کاهش مصرف انرژی بسیارمهم، موثر و اثرگذار است.

امام جمعه کرمان هم در این نشست با تشکر از تمام تلاش‌های صورت گرفته برای تامین برق پایدار، اظهارداشت: برق اکنون یکی از نیازمندی‌های لحظه‌ای انسان‌ها شده و مدیریت این نیازمندی حیاتی و مهم بطور حَتم نیاز به پُشتکار و تلاش شبانه روزی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اظهار تاسف از اینکه مَصرف برق و آب در کشور بصورت بی رویه انجام می‌شود، افزود: در شرایطی که هم مَصرف برق رو به افزایش بوده و هم شاهد افزایش جمعیت هستیم، همه باید در تامین آب و برق، مشارکت مفید داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.