خدمات دولت باید به مردم اعلام شود

امام جمعه کرمان گفت: خدمات دولت نباید با دشمنی های دشمن خدشه دار شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته که در مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد گفت: امام علی علیه اسلام می‌گوید باید مواظب جریان نفاق باشیم و اینکه باطل را حق جلوه می‌دهند.

او گفت: همین کاری که دشمن ما در فضای مجازی هم اکنون دارد انجام می‌دهد محکم‌ترین دلیل‌ها و استدلال‌ها را بکار می‌برد تا شبهه ایجاد کند و برای هر دری کلید مخصوص خود می‌سازند تا جبهه حق زمین‌گیر و متوقف شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه خالی کردن دور رهبر جامعه برای ایجاد نفاق است، و اینکه دشمن خود را خوب و آراسته نشان می‌دهند و عزیز جلوه می‌دهند تا فتنه نفاق اتفاق بیفتد.

او بیان کرد: باید از، درس‌های تاریخ بهره برد تا در جامعه خود دچار اشتباه نشویم.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با اعلام اینکه خروج آمریکایی‌ها از افغانستان یک سال گذشت و این خروج خفت بار برای جهان مشخص شد و اینکه به همه فهمند حاکمانی که به پشتیبانی آمریکایی‌ها دل خوش کردند این سرنوشت آن‌ها می‌شود.

او گفت: مقام معظم رهبری در هفته دولت مطالباتی داشتند یکی از مطالبات عدالت محوری در حوزه‌های مختلف است که برای مردم ملموس باشد دومین مبارزه با فساد یکی دیگر از مطالبات مقام معظم رهبری است و در دستگاه‌ها دولتی نباید اجازه فساد داد همان طور که رئیس جمهور در خط مقدم مبارزه با فساد است و وظیفه قوه قضائیه است که باید با آن‌ها برخورد شود.

امام جمعه کرمان افزود: محور بعدی مردمی بودن دولت است با مردم بودن مهم است، دولت باید به مردمی بودن دولت توجه جدی داشته با‌شد.

او بیان کرد: یکی از نکات مهم که دولت باید توجه کند دشمنی‌های دشمن است دولت باید به آن توجه کند تا خدمات دولت با دشمنی های دشمن خدشه دار نشود و باید به مردم خدمات اعلام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.