آمادگی ۱۷۴ دستگاه ناوگان باری برای خدمت به زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعلام آمادگی ۱۷۴ دستگاه ناوگان باری جهت خدمت رسانی به زائران به کشورعراق خبرداد.

جلال زاده از اعلام آمادگی ۱۷۴ دستگاه ناوگان باری استان به صورت داوطلبانه در راستای برنامه ریزی‌ای ستاد اربعین استان برای انتقال موکب‌ها و تجهیزات مورد نیاز جهت خدمت رسانی به زائران به کشور عراق خبرداد و در همین راستا شرکت‌های حمل و نقل کالای استان جهت مشارکت در اجرای این طرح بدون اخذ کمیسیون شرکت به صورت رایگان برای ناوگان اعزامی به مقصد کشور عراق بارنامه صادر می‌کنند.

او افزود: با هماهنگی انجام شده با ستاد اربعین استان ۱۷۴ دستگاه انواع ناوگان باری و ۳۰۵ راننده باری استان، آمادگی انتقال موکب‌ها و تجهیزات خدمات رسانی به زائران اربعین را دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: این اقدام بخش حمل و نقل استان در جهت برگزاری هر چه بهتر و مطلوب‌تر و خدمات رسانی مناسب به زائران کاروان‌های پیاده‌روی مراسم اربعین حسینی (ع) انجام می‌شود.

جلال زاده تصریح کرد: به منظور بررسی وضعیت ایمنی ناوگان مسافری استان، بازدید‌های مشترک با هماهنگی پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از ناوگان اعزامی به عتبات عالیات انجام می‌شود.

او اظهار کرد: در این راستا ضمن توصیه‌های لازم به رانندگان جهت رعایت موارد مرتبط با ایمنی، بهداشتی قبل از سفر، بررسی عملکرد ناوگان در طول مسیر رصد خواهد شد تا زائران عتبات عالیات با خاطری آسوده مسافرت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت جایگاه معنوی این حرکت عظیم جهانی و لزوم ارائه خدمات شایسته به زائران، یادآور شد: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای حمل و نقل زائران و لوازم مورد نیاز در کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان انجام و اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شده است.

او گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین تاکنون ۶ جلسه در قالب کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان برگزار شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.