معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی

سازمان اموال تملیکی برای ساخت سوله کالا‌های قاچاق مشارکت کند

طالبی گفت: باید حداقل در دو شهرستان خراسان جنوبی انبار نگهداری کالا‌های قاچاق ایجاد شود و سازمان اموال تملیکی در این امر مشارکت کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی که با حضور حجتی قائم مقام سازمان اموال تملیکی کشور برگزار شد، گفت: انتظار داریم سازمان اموال تملیکی کشور کمک‌هایی را برای ساخت سوله و انبار نگهداری کالا‌های قاچاق کشف شده در برخی شهرستان‌های استان داشته باشد.

او گفت: اداره اموال تملیکی استان باید بتواند حداقل در دو شهرستان، سوله‌ای را برای نگهداری کالا‌های قاچاق اجاره کند.

طالبی گفت: چنانچه امکانات زیرساختی برای نگهداری کالا‌های قاچاق در شهرستان‌ها فراهم شود، قطعاً میزان کشفیات هم دو برابر خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به در پیش بودن دوازدهم تیر، سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به رئیس جمهور وقت درخصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این خصوص دغدغه‌های فراوانی داشته و دارند و این را در جلسات و سخنرانی‌های متعدد معظم له می‌بینیم که ایشان به خاطر پشتیبانی از حوزه اشتغالزایی، تجارت و اقتصاد تأکید فراوانی را بر امر مبارزه با قاچاق کالای سازمان یافته دارند.

او گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حتی در مواردی تأکید کردند در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اصل بر مبارزه با قاچاق‌های سازمان یافته است.

طالبی گفت: دستگاه‌های متولی امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای دوازدهم تیر، برنامه‌های متعدد فرهنگی، تبلیغی و نظارتی را مدنظر داشته باشند.

معاون استاندار از برگزاری نمایشگاه کالا‌های قاچاق در بیرجند به مناسبت دوازدهم تیر خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی پیشنهادات خود را برای برگزاری هر چه مؤثرتر این نمایشگاه به جلسه بعدی کمیسیون ارائه دهند.

او با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص مضرات کالا‌های قاچاق، گفت: مردم چنانچه در مورد مضرات کالا‌های قاچاق اطلاع کافی داشته باشند، قطعاً با مشاهده این نوع کالا‌ها در بازار، خرید و استفاده نخواهند داشت.

طالبی گفت: در همین رابطه لازم است که معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی برنامه‌های متنوعی را پیش بینی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.