ایران اقدامات جدی خود را در خصوص مذاکرات اعمال کرد

خطیب جمعه انار گفت: اخیرا با کارشکنی‌های طرف‌های ایران در مذاکرات، ایران اقدامات جدی را اعمال کرد که آن‌ها قطعنامه‌ای را علیه کشورمان صادر کردند.

حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز با تبریک میلاد امام هشتم علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) گفت:امام هشتم علی‌بن‌موسی‌الرضا مظهر رحمت خداوند متعال است.

او گفت:امام حسین علیه‌السلام رحمت واسعه الهی و امام رضا علیه‌السلام رحمت سابق خداست رحمت الهی با وجود حضرت سیدالشهدا گستردگی دارد و همه را دربر می‌گیرد و همین رحمت واسعه الهی به برکت وجود امام رضا (ع)در سریع‌ترین زمان به بندگان خدا می‌رسد.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌ها به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت:جهاد تبیین این است که نگذاریم از انقلاب هویت زدایی شوند و یاد امام در جامعه کم‌رنگ وتحریف شود نباید گذاشت ارتجاع به معنی سبک زندگی غربی در کشور نفوذ کند و جاگیر شود. 

او می گوید: رهبر معظم انقلاب بزرگ‌ترین معروف را ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی می‌دانند و حفظ عزت و آبروی ملت ایران بزرگ‌ترین معروف است.

حجت‌الاسلام منتظری مقاومت را رمز پیروزی ملت بزرگ ایران دانست و گفت:با فرهنگ مقاومت است که دشمن مجبور می‌شود نفت‌کش ایرانی را پس داده و از مواضعش کوتاه بیاید.

خطیب جمعه انار گفت: امروز جنگ اراده‌ها است در جنگ اراده‌ها ایران دنبال پیشرفت کشور است و در این چهار دهه با همین فرهنگ مقاومت، موفقیت‌های علمی زیادی را بهدست آورده ایم.

او می گوید: اخیرا با کارشکنی‌های طرف‌های ایران در مذاکرات رفع تحریم‌ها، ایران اقدامات جدی را اعمال کرد که آن‌ها قطعنامه‌ای را علیه ایران صادر کردند.

امام جمعه انار گفت:همانگونه که رئیس‌جمهور گفتند شما چقدر می‌خواهید این ملت را بیازمایید و سخنان مسئولان کشور را نشنیده بگیرید، بدانید که ایران یک قدم از مواضع خود عقب نمی‌نشیند.

حجت‌الاسلام منتظری با گرامیداشت هفته محیط‌زیست گفت:وظیفه نهاد محیط‌زیست جلوگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی و کمک به استقرار صنایع کارخانجات و واحد‌های تولیدکننده در مکان‌های مناسب است؛ که از تبعات احتمالی زیست‌محیطی جلوگیری شود.

به گفته او تا کنون ۱۴۰محیط‌بان در راه‌انجام وظیفه و رسالت محیط‌بانی به شهادت رسیده اند.

حجت‌الاسلام منتظری گفت:مردم در حفاظت از محیط زیست همکاری داشته باشند. به ویژه بعد از سم پاشی باغ ها، از ریختن باقیمانده سم تانکر در معابر و مسیر باغ تا منزل خودداری کنند، چون برای قلب و دستگاه تنفسی و ریه‌ها بسیار خطرناک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
خارج شدن از ام پی تی تنها می تواند جواب دندان شکن به آمریکا و اروپا باشد ولا غیر چون چند ماه پیش که قرار بود قطعنامه علیه ایران در شورای حکام به رأی گذاشته شود ایران یه ریزه تهدید به خروج از ام پی تی کرد که غربی ها کوتاه آمدن والان دیدن که یک مقدار نارضایتی مردم و راهپیمایی های انتقادی در ایران زیاد شده به فکر اینکه ایران خروج از ام پی تی را مطرح نمی کند وبه تک تک زیاده خواهی آنها تن می دهد شروع کردن به فشار آوردن به ایران وبردن پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل والان تنها راه ایستادن در جلوی زیاده خواهی وقلدری غربی ها تهدید به خروج از ام پی تی وحتی خروج سریع از ام پی تی است وساخت سلاح هسته‌ای برای بازدارندگی موقعیت جغرافیایی ایران با کره شمالی 180د رجه فرق می‌کند ایران هم می تواند هر کشوری را که ایران را تحریم می کند و مانع دادستد ایران می شود را تحریم کند و مانند برخوردی که با کشتی انگلیسی و کشتی های یونانی کرد بکند ولی این موقعیت را کره شمالی ندارد که بتواند با تحریم های غربی ها مقابله به مثل کند وگرنه بیست سی تا.یا تمام دوربین ها دردی دواع نمی کند
آخرین اخبار