سالن ورزشی اختصاصی برای بانوان در ریگان وجود ندارد

امام جمعه ریگان گفت:متاسفانه ما هیچ وقت ناراحت تفریح و ورزش بانوان نیستیم و سالن ورزشی اختصاصی برای بانوان در ریگان وجود ندارد.

حجت الاسلام حبیب رضا زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و روز دختر گفت:دختران شاداب مادران شاداب آینده خواهد بود.

او با اشاره به اینکه متاسفانه ما هیچ وقت ناراحت تفریح و ورزش بانوان نیستیم گفت: سالن ورزشی باید در شأن و منزلت بانوان باشد و نجابت دختران هیچ وقت نباید زیر سوال برود.

حجت الاسلام رضا زاده با اشاره به راه اندازی پارک بانوان در شهر ریگان گفت: مسئولان شهرستان تلاش کنند تا مکان اختصاصی برای بانوان در شهرستان برنامه ریزی شود.

  امام جمعه ریگان به روز جهانی بدون دخانیات اشاره کرد و گفت: نا آگاهی جوانان و نوجوانان باعث شده است که جوانان به سمت مواد مخدر خانمان سوز روی آورند و با تذکرلسانی جوانان را از این بلا نجات دهیم.

او به اقدامات صهیونیست‌ها طی هفته گذشته با موشک‌های کروز در سوریه و ترور صیاد خدایی اشاره کرد و گفت:به برکت خون شهدا وشهید والا مقام شهید سلیمانی داعش نابود شد.

حجت الاسلام رضا زاده می گوید: دهه هشتادی ها و نودی ها پای کار آمده اند و در مسیر انقلاب قدم بر می‌دارند و انتقام خون شهدای مدافع حرم وشهید سلیمانی گرفته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار