منطقه جازموریان از بیشتر امکانات محروم است

امام جمعه جازموریان گفت: مردم منطقه جازموریان از بیشتر نعمت‌هایی که حق آن ها است محروم هستند و اصلی‌ترین مساله بحث جاده است.

حجت‌الاسلام صادقی خطیب جمعه جازموریان در جنوب کرمان گفت:سعادت و پیروزی معنوی یک جمعیت بدون اقتصاد غنی و سالم میسر نیست لذا اسلام به عنوان یک مذهب پیشرو این مساله مهم را در برنامه‌های خود گنجانده است یکی از سیره‌های امام صادق علیه السلام ارزش کار و تلاش و لزوم اهتمام به فعالیت‌های اقتصادی است.

حجت الاسلام صادقی با توجه به ولادت حضرت معصومه و روز دخترگفت:در نظام مدیریت فرهنگ انقلاب اسلامی روز میلاد حضرت زهرا (س) روز مادر و زن و روز میلاد فاطمه معصومه(س) روز دختر نامیده شده است و این اقدام نمادین علاوه بر گویا بودن جایگاه نهاد خانواده در منظومه فکری وفرهنگی نظام اسلامی ایران حاکی از نگاه ویژه فرهنگی و اجتماعی گفتمان انقلاب اسلامی به زنان و دختران است.

امام جمعه جازموریان با اشاره به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت:مقام معظم رهبری فرمودند فتح خرمشهر در واقع تغییر یک معادله تلخ و حیاتی به سود رزمندگان اسلام و تبدیل آن به یک معادله شیرین است در شرایط کنونی بین المللی ایران به دلیل ارائه الگوی نو (مردم سالاری دینی) موجب بر هم خوردن جدول تنظیمی نظام سلطه شده است.

او گفت: رهبر حکیم انقلاب انقلابی ماندن را بهتر از انقلابی بودن دانستند چه بسا کسانی که اول انقلاب سوپرانقلابی بودند، ولی در آخر از قطار انقلاب عقب ماندند و در صف دشمن رفتند.

حجت‌الاسلام صادقی به ابعاد اهمیت سفر رئیس جمهور به عمان پرداخت و گفت:پادشاهی عمان یکی از ۶ کشور شورای همکاری خلیج فارس است که در طول ۴ سال گذشته روابط کاملا پایداری با جمهوری اسلامی ایران داشته ودر چند مورد برخی از مشکلات منطقه‌ای را با دخالت مثبت حل کرده اند از موضوعات احتمالی دولت سیزدهم از این سفر به کاهش تنش‌های منطقه‌ای و مساله بومی سازی امنیت خلیج فارس و از طرفی اهمال کاری پادشاهی عمان با ایران در تبادل تجاری نیز بعد بسیار مهم این سفر است.

حجت‌الاسلام صادقی امام جمعه جازموریان گفت: مردم منطقه جازموریان از بیشتر نعمت‌هایی که حق آن ها است محروم هستند و اصلی‌ترین مساله بحث جاده این منطقه است که مسئولان باید فکری برای این معضل بکنند.

برچسب ها: نمازجمعه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.