افتتاح ۴۱ طرح در بخش کشاورزی فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از افتتاح ۴۱ طرح عمرانی و اشتغال زا با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال در هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

مجتبی دهقان پور گفت: طرح‌های اشتغال زا در زمینه‌های تولیدات گیاهی، دامی و صنایع تبدیلی و غذایی با اعتباری بالغ بریک هزار و ۶۴۳ میلیارد ریال اجرا می‌شود که اشتغال زایی ۱۴۰ نفری را به دنبال دارد.

او با اشاره به اینکه طرح‌های عمرانی شامل اجرای سامانه نوین آبیاری در قالب ۸۱ طرح و سطح ۸۳۱ هکتار و ساخت چهار کانال و شبکه آبیاری و زهکشی بوده گفت: اعتبار اجرای این طرح‌ها ۳۹۲ میلیارد ریال است و با اجرای طرح‌های مذکور ۲۹۳ خانوار بهره مند می‌شوند.

دهقان پور گفت: این هفته با شعار کشاورزی دانش بنیان، تولید ملی و امنیت غذایی، از روز شنبه بیست و یکم خرداد آغاز می‌شود و در روز جمعه بیست و هفتم خردادماه همزمان با روز جهاد کشاورزی پایان می‌یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: روز بیستم خردادماه با حضور در نماز جمعه به عنوان سخنران پیش از خطبه و تشکیل میزخدمت سازمان جهاد کشاورزی در محل نماز جمعه به استقبال این هفته می‌رویم.

او گفت: برگزاری مجمع عمومی این سازمان و همایش تجلیل از تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی، غبارروبی مزار شهدای جهاد کشاورزی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بخش کشاورزی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار