اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز برتر شد

در همایش هوش مصنوعی و تحول در روابط عمومی که با حضور استاندار فارس، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری به عنوان روابط عمومی برگزیده تجلیل شد.

در همایش هوش مصنوعی و تحول در روابط عمومی که با حضور استاندار فارس، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان فارس برگزار شد، از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری تجلیل به عمل آمد.

در لوح تقدیر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس خطاب به رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز آمده است: بدون تردید تلاش مستمر و هنرمندانه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در کار رسانه‌ای عقلایی، برنامه‌سازی و ارائه گزارش هنرمندانه به مردم و رعایت ظرافت‌های انعکاس مناسب خبر‌ها و رفع ابهام از اذهان مخاطبان رسالتی است که بار گران آن جز در سایه عنایت حضرت حق و مجاهدت مخلصانه به منزل نمی‌رسد.

 مدیریت و تلاش درخور تحسین جنابعالی در امر خطیر روابط عمومی برگ زرین دیگری به افتخارات جامعه اطلاع‌رسانی استان فارس در اقناع و تبیین هنرمندانه دستاورد‌های دولت افزود و در عرصه حفظ و صیانت دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی خوش درخشید.

بدینوسیله ضمن عرض تبریک برگزیده شدن جنابعالی در عملیات رسانه‌ای و اطلاع رسانی و نیز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برابر ارزیابی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استان فارس از اهتمام مجدانه و زحمات بی‌دریغ شما و همکارانتان در عرصه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شهرداری کلان‌شهر شیراز تقدیر و تشکر کرده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزونتان را مسئلت می‌کنم.

همچنین استاندار فارس در لوح جداگانه‌ای از کسب رتبه برتر اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز را در تولید و بازدید‌های اخبار، اقدامات و برنامه‌ها در وبگاه رسمی مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار