افتتاح ۷ طرح عمرانی در شهرک صنعتی ارسنجان

همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، ۷ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال در شهرک صنعتی ارسنجان به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این طرح‌ها شامل زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری، احداث پل، کانال هدایت سیلاب، اجرای شبکه داخلی گاز و شبکه داخلی آب در شهرک صنعتی ارسنجان است که با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اجرا شده است.

احد فتوحی گفت: در چند سال اخیر اعتبارات مناسبی برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها به شهرک صنعتی ارسنجان اختصاص یافته است و زیرساخت مناسبی در شهرک صنعتی ارسنجان برای استقرار واحدهای صنعتی و جذب سرمایه گذاران فراهم شده است.

به گفته او، در شهرک صنعتی ارسنجان ظرفیت ایجاد و استقرار ۱۶۴واحد صنعتی با پیش بینی ۸۵۰ نفر اشتغال و نیز جذب سرمایه‌گذاران فراهم‌ شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: همه زیرساخت‌ها برای استقرار واحدهای صنعتی در این شهرک صنعتی فراهم شده و شهرک صنعتی ارسنجان با۶۶هکتار مساحت دارای امکانات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب است

فتوحی گفت: هم اکنون ۸۷ قرارداد با سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی منعقدشده که از این تعداد ۲ واحد با اشتغال زایی ۳۰ نفر در مرحله بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از سرمایه گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان ارسنجان و وضعیت مناسب زیرساختی در این شهرک صنعتی ، از این فرصت برای ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغال پایدار صنعتی در این شهرستان استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار