سید عبدالملک بدرالدین:

دشمن از تمامی ابزارها برای تاثیر بر نسل آینده یمن استفاده می‌کند

دبیر کل جنبش انصارالله یمن با تقدیر از ملت همیشه در حال نبرد یمنی با دشمنان، اعلام کرد که تمرکز کنونی دشمن بر انحراف جوانان است.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی امروز (دوشنبه) در مراسم آغاز به کار دوره‌های تابستانی ویژه جوانان یمنی گفت: در میدان مبارزه با دشمنان، ملت یمن در تمام مراحل تاریخ و تا به امروز در حال نبرد بسیار بزرگی است و دشمنان سخت تلاش می‌کنند تا این را تحت الشعاع قرار دهند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی انصارالله یمن، دبیر کل جنبش انصارالله یمن گفت: دشمنان نه تنها مستقیماً از سمت خود به طور بسیار جدی به مقابله با مردم روی می‌آورند که این خود خطر بسیار بزرگی را نشان می‌دهد، بلکه آن‌ها بلندگو‌هایی هستند که برای خدمت به سروران خود می‌نویسند و ملت را متفرق می‌کنند و این وضعیت بسیار خطرناکی است که ملت را با تمامی ابزار‌های ممکن هدف قرار می‌دهد.

او تصریح کرد: در این دوران ابزار‌های دشمنان به وفور یافت می‌شود و شما در عصر شبکه‌های ماهواره‌ای و عصر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی هستید که اطلاعات نادرست زیادی در مورد مفاسد اخلاقی از طریق آن وارد می‌شود.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت: دشمنان به شدت روی نسل جوان و جوانان تمرکز می‌کنند، زیرا در آن‌ها حال و روز ملت و ستون آینده آن را می‌بینند لذا تلاش می‌کنند تا بر آن‌ها تأثیر منفی بگذارند تا در مسیر درست که از آن‌ها ملتی می‌سازد که بر اساس هدایت خداوند متعال از تبعیت دشمنان سربازنند، قرار نگیرند.

او با بیان اینکه کسانی هستند که می‌خواهند مردم ما مردمی متواضع، تسلیم در برابر دشمنان و تسلیم خواسته‌های آنان باشند و در کنار دشمنان بیاستند، تاکید کرد همه باید نسبت به هر حرکتی که با جهت گیری صحیح مردم مغایرت دارد، با هوشیاری برخورد کنند.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن در پایان از جوانان شرکت کننده در این دوره‌های آموزشی خواست به مسئولیت تاریخی خود در دفاع از میهن عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار