طنین نابودی اسرائیل در راهپیمایی روز جهانی قدس در چهارمحال و بختیاری

مردم چهارمحال و بختیاری با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در روز جهانی قدس با عزمی راسخ در مبارزه با ستم، نابودی اسرائیل را در استان طنین انداز کردند.

همزمان با روز جهانی قدس، کاروان ادوات لودری مردم هفشجان برای محو اسرائیل از صفحه روزگار به حرکت درآمد.

امسال مردم شهر هفشجان در این روز با ادوات لودری خود به میدان آمده اند تا از آزادی فلسطین دفاع کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم آن نشان دهند.

آمده اند تا بگویند راه امام خمینی (ره) ادامه دارد و مردم در هیچ شرایطی دست از دفاع بر نمی دارند.


بیشتر بخوانید


آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

در ادامه بیننده تصاویری از حضور حماسی مردم دیار هفت شجاعان در روز جهانی قدس باشید.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مرکز چهارمحال و بختیاری نیز با حضور در شهر هفشجان از این حماسه مردمی می گوید؛
 
 

آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در چهارمحال و بختیاری

 
با حضور حماسی و گسترده اقشار مختلف مردم و همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز جهانی قدس در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
 
نخستین راهپیمایی روز جهانی قدس در قرن جدید، از ساعت ۱۱:۰۰ صبح امروز جمعه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برابر با ۲۷ رمضان ۱۴۴۳ هجری قمری در ۹۰ نقطه شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
 
مردم روزه دار و غیور استان با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «حمایت از فلسطین، پیروی از امام است» به میدان آمده اند تا مشت گره کرده خود را که نشان از مقاومت و ایستادگی و عزمی راسخ در مبارزه با ستم دارد بر سر دشمن کوبانده و به جهانیان بگویند که قدس تا پیروزی فلسطین زنده خواهد بود.

مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر‌های استان مملو از زنان و مردانی است که آمده اند تا از آزادی فلسطین دفاع کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم آن نشان دهند.
 

این راهپیمایی در شهرکرد از مقابل آستان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون به سمت خیابان، ولی عصر شمالی، سه راه سینما، چهارراه فردوسی، چهارراه بوعلی، خیابان طالقانی است و سرانجام با تجمع شرکت‌کنندگان و نمازگزاران در مصلای امام خمینی (ره) این شهر و سخنرانی حجت‌الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه پشتیبانی دوکوهه به پایان می‌رسد.

همچنین امروز تردد وسایل نقلیه در مسیر‌های برگزاری و منتهی به راهپیمایی روز قدس در شهرکرد تا پایان مراسم ممنوع است.

این محدودیت‌های ترافیکی از امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون، خیابان ولیعصر شمالی، سه راه سینما، خیابان سعدی به سمت چهارراه بوعلی، خیابان طالقانی تا مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد اعمال می‌شود.

حضور گسترده نوجوانان و جوانان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی روز قدس

 
حضور جوانان و نوجوانان اعم از دختر و پسر، دانشجو و دانش‌آموز در میان جمعیت شرکت کنندگان در اقصی نقاط استان، جلوه‌ای ویژه به این مراسم و راهپیمایی داده است.
 
جوانان و دانشجویان ولایی و انقلابی حاضر در راهپیمایی روز جهانی قدس با خودکار بر کف دستان خود شعار‌هایی از جمله در تبعیت و بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نوشته اند.
 
 
در میان جمعیت نیز نوجوانانی دیده می‌شوند که گونه‌های خود را منقوش به نقش پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران کرده و برخی دیگر نیز پرچم نظام جمهوری اسلامی را بر دوش انداخته اند تا عشق و علاقه خود را به کشور و نظام جمهوری اسلامی به همگان و به ویژه دشمنان داخلی و خارجی اعلام دارند.
 
هم قدمی کودکان نیز به همراه والدین خود در این راهپیمایی به چشم می‌خورد؛ برخی از آن‌ها با المان‌هایی که در مسیر راهپیمایی جانمایی شده است عکس یادگاری می‌گیرند.
 
امروز پیر و جوان، کوچک و بزرگ و مرد و زن برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمده اند تا به ترامپ و شرکای آن اعلام کنند که قدس پایتخت ابدی فلسطین است و مسلمین جهان به زودی در قدس نماز جماعت می‌خوانند.
 

برگزاری راهپیمایی خودرویی در یانچشمه

با برگزاری راهپیمایی خودرویی در یانچشمه فریاد ظلم ستیزی مردم  بار دیگر در رگ و شریان های این روستا جریان یافت و آن ها با صدایی رساتر از همیشه، از ستم و تعدی صهیونیزم اعلام بیزاری کردند.

 

پیام رسای مردم بام ایران در روز قدس به مردم فلسطین

 
اهالی بام ایران امروز با مشت‌های گره کرده که نشان از مقاومت و ایستادگی و عزم راسخ در مبارزه با ستم و تعدی دارد به خیابان‌ها آمدند تا فریاد جهانی حمایت از مسلمانان فلسطین و بیزاری از جنایات و تجاوز‌های رژیم صهیونیستی را به گوش جهان برسانند.
 
یکی دیگر از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان مرکز چهارمحال و بختیاری با حضور در بین مردم از این پیام می‌گوید؛
 
 

جمهوری اسلامی امید جبهه مقاومت است

 
حجت‌الاسلام تسخیری امروز در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس و در جمع مردم شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) گفت: امام راحل با نگاه و اندیشه ژرف خویش، نابودی رژیم اسرائیل را نوید دادند که با همان نگاه و اندیشه، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز سال‌ها پس از امام راحل، بشارت نابودی اسرائیل را اعلام کرده‌اند.
 
امروز اسرائیل غاصب در سرزمینی مقدس حضور دارد که آنجا را غصب کرده و جنایت بزرگی را انجام داده است و رژیم صهیونسیتی در ۷۴ سال پیش با اشغال سرزمین‌های فلسطین، به فکر غصب کردن کشور‌های دیگر است تا فساد و جنایت را رواج دهد.
 
رئیس‌جمهور وقت آمریکا در زمان حمله به عین‌الاسد تهدید کرد که ۵۲ نقطه ایران را هدف قرار می‌دهد، اما هنگام اقدام سپاه پاسداران انقاب اسلامی، دشمن جرأتی برای اقدام متقابل نداشت.
 
طنین نابودی اسرائیل در راهپیمایی روز جهانی قدس در چهارمحال و بختیاری
 
امروز جمهوری اسلامی به‌عنوان ام‌القری اسلام امید جبهه مقاومت است و اکنون دشمن به زوال خود اقرار می‌کند

امسال در ۱۰ روز ماه مبارک رمضان، جوانان فلسطینی حملات سنگینی علیه رژیم صهیونسیتی انجام دادند، به‌طوری‌که اسرائیل از سپری شدن روزی سخت خبر داد و از مردم خواست از خانه‌های خود خارج نشوند.
 
اشتغالگران امروز مقابل جریان مقاومت قرار گرفته و اکنون موشک‌های جبهه‌ها مقاومت و جریان مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی مقابل آنان فرود می‌آید و امروز استکبار جهانی و اسرائیل دیگر امنیت ندارد و هکر‌های جریان مقاومت آبروی آنان را برده‌اند.
 
امروز پایان عمر رژیم صهیونسیتی در حال شکل‌گیری و این وعده‌ای الهی است که محقق می‌شود.

امروز جریان مقاومت اشک اسرائیل را در می‌آورد تا به جشن پیروزی فلسطین، قدس و بیت‌المقدس دست یابد.

راهپیمایی روز قدس در ۹۰ نقطه شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار