۹۰ شهر و روستای چهارمحال و بختیاری میزبان برگزاری راهپیمایی روز قدس

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی روز قدس در ۹۰ شهر و روستای استان برگزار می‌شود.

آقای انصاری گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۹۰ شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود و این راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان از ساعت ۱۱ و از مقابل امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) آغاز می‌شود.

مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در تمامی شهر‌ها و روستا‌های برگزار کننده این مراسم به میعادگاه‌های نماز جمعه منتهی می‌شود که بر این اساس در شهرکرد مرکز استان نیز راهپیمایان پس از پیمودن مسیر با تجمع در مصلای امام خمینی (ره)، نماز جمعه را در این میعادگاه اقامه می‌کنند.


بیشتر بخوانید


ویژه‌برنامه‌های روز قدس در تمامی مراکز ۱۰ شهرستان استان اجرا می شود.

در این برنامه‌ها، سخنرانان پیش از قرائت خطبه‌های نماز جمعه به سخنرانی می‌پردازند که در شهرکرد، حجت‌الاسلام تسخیری مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه پشتیبانی دوکوهه در سخنانی، جایگاه قدس در جهان اسلام و مفهوم انتفاضه را برای حاضران تبیین خواهد کرد.

 در شهر هفشجان حرکت نمادین خودرویی تعدادی لودر به عنوان نماد تخریب و از بین بردن صهیونیست‌ها انجام خواهد شد که مشابه این مراسم با حرکت نیسان‌های آبی در چلگرد اجرایی می‌شود.

به منظور فضاسازی میدانی نیز با همکاری شهرداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و اصناف اقداماتی انجام شده است و با همکاری مراکز بهداشتی و درمانی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری راهپیمایی و برنامه‌های روز قدس نیز نظارت خواهد شد.

راهپیمایی روز قدس در لردگان از میدان بسیج به سمت مصلای نماز جمعه، در بروجن از میدان شهرداری به سمت مصلای نماز جمعه، در فارسان از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای نماز جمعه، در اردل از سه‌راه شهید باهنر به سمت مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، در شلمزار از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به سمت مسجد امام حسین (ع)، در سامان از حسینیه صاحب‌الزمان (عج) به سمت مسجد جامع شهر، در بن از سه‌راه نماز به سمت مسجد جامع شهر، در کوهرنگ از سه‌راه فرمانداری به سمت مصلای نماز جمعه و در خانمیرزا از میدان امام حسین (ع) شهر آلونی به سمت مسجد امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.