پروژه‌های روستایی اردبیل نیازمند اعتبار ملی است

فرماندار اردبیل گفت: برخی پروژه‌های روستایی نیازمند اعتبارات ملی است که در این زمینه نمایندگان باید اقدام عملی را انجام دهند.

سیدمحمد اعتماد اعجازی گفت: نظام بودجه ریزی در بخش هیر بر اساس اولویت بندی مسائل و مشکلات منطقه انجام شده و توسعه روستاهای هیر در این نظام بودجه ریزی به طور کامل بررسی شده است.

فرماندار شهرستان اردبیل می گوید: با توجه به حضور همزمان بخشدار، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستایی مشکلات منطقه مطرح و مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. به گفته او، از جمله موارد در دست اقدام توسعه اجرای طرح هادی در روستاهای منطقه با همکاری بنیاد مسکن، تأمین آب شرب پایدار، ساماندهی جاده‌های روستایی، توزیع منظم نهاده‌های دامی در بین دامداران روستاهای بخش و … است.

فرماندار اردبیل می گوید: برخی پروژه‌های روستایی نیازمند اعتبارات ملی است و انتظار می‌رود این امر از طریق نمایندگان منطقه احصا شده تا این پروژه‌ها اجرایی شوند.

اعتماد اعجازی حل مشکلات اینترنت و قطعی برق در برخی از مناطق روستایی هیر را یادآور شد و گفت: تقویت شبکه اینترنت و پهنای باند مطالبه روستاییان بود که در این زمینه امسال اقدامات عملی انجام می‌شود.

او به لایروبی رودخانه‌های برخی روستاهای هیر برای پیشگیری از بحران‌های احتمالی تاکید کرد و گفت: تجهیز و نوسازی و آسفالت حیاط برخی مدارس روستاها نیز مبنای کار قرار خواهد گرفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.