امام جمعه کوهبنان:

مسئولان، تلخی گرانی پارسال را امسال شیرین کنند

حجت الاسلام جعفری گفت: از جمله تلخی‌های پارسال، گرانی‌ها بود که مسئولان باید نقاط ضعف را شناسایی کنند تا مشکلات اقتصادی حل و فصل شود.

حجت الاسلام مرتضی جعفری در خطبه های امروز نماز جمعه کوهبنان  پس از دعوت همگان به تقوای الهی با استناد به دعای تحویل سال گفت: تلاش برای تغییر در زندگی و کار، انتخاب بهترین راه‌ها برای رسیدن به هدف، تلاش برای تغییر بدی‌ها به خوبی‌ها در زندگی مادی و معنوی از جمله ره آورد‌های تحویل سال هستند.

او می گوید: تلاش کنیم همواره با قرآن مانوس شویم و حضور پررنگی در مساجد داشته باشیم و انتخاب دوست را با رعایت موازین در نظر بگیریم. 

به گفته امام جمعه کوهبنان با توجه به سفر‌های پیش رو، انسان باید در سفر به همسفر خود دقت کند و حسن خلق، همکاری و همراهی با همسفران داشته باشد و  برای شاد بودن گناه انجام ندهد.

به گفته او در روز‌های پایانی ماه شعبان با دعا، استغفار، صدقه دادن، همدلی و همراهی با دیگران به استقبال ماه رمضان برویم.

به گفته  حجت الاسلام جعفری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مزین شده است.

او گفت: انتخاب دولتی تازه نفس با حضور حماسی مردم در صحنه، ساخت چندین واکسن کرونا، مقابله جدی با ویروس کرونا و شکست آمریکا از جمله اقدامات ارزشمند پارسال بود.

به گفته خطیب جمعه کوهبنان  از جمله تلخی‌های پارسال گرانی‌ها بود که مسئولان باید نقاط ضعف را شناسایی کنند تا مشکلات اقتصادی حل و فصل شود.

او می گوید: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مسئولان  اقتصاد دانش بنیان و تولید را جدی بگیرند. 

به گفته امام جمعه  کوهبنان بایستی به مردم امید بدهیم؛ چون کشور ما با توجه به شرایط تحریم و دشمنی‌های فراوان در حال پیشرفت است.

او  ارتحال آیت الله ری شهری عالمی شجاع، مخلص، ولایت مدار، مجاهدی بصیر و عارف را که در عرصه‌های مختلف خدمات ارزشمندی داشت، تسلیت گفت و می گوید: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  به مسئله تقوا و سلامت نفس او اشاره کردند در حالی که آیت الله ری شهری همواره در حال کار و فعالیت بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار