نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

توجه به دارایی های خودمان، عامل پیشرفت کشور است

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: توجه به داری های خودمان در پیشرفت کشورمان بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت: در این روز‌های سال جدید خودم و همه شما را به رعایت تقوا توصیه می‌کنم و امیدوارم با آغاز سال نو، رعایت تقوا در زندگی های مان پر رنگ‌تر شود. 

او می گوید: یکی از راه‌های سعادت انسان، داشتن معرفت و شناخت نسبت به خداوند است که ۳ مرحله فکر و اندیشه، داشتن علم و ایمان به خداوند و عالم غیب  برای رسیدن به آن لازم است و اوج مرحله اول این است که در زمره افراد اولوالالباب باشیم. 

امام جمعه کرمان به خصوصیت والای صبر پرداخت و گفت: صبر و استقامت انگیزه های متفاوتی دارد، فردی  می‌داند بی تابی بیهوده است و صبر می کند، یا اینکه فردی  از شماتت دشمنان می‌ترسد و صبور است و یا صبر برای مظلوم نمایی است که همه این‌ها از نگاه قرآن کریم بی ارزش محسوب شده است.

به گفته او  قرآن کریم، تنها صبر برای رضای خداوند را  دارای اهمیت می داند. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خطبه‌های دوم اولین نماز جمعه سال ۱۴۰۱ ضمن تسلیت درگذشت آیت الله ری شهری به جامعه ایمانی گفت: شروع سال جدید در ماه شعبان بوده است و در رزوهای آینده ماه رمضان از راه می‌رسد که این نیز نشان از سال معنوی برای ما است.

او گفت: در سالی که گذشت تلخی‌ها و شیرینی‌های زیادی پشت سرگذاشتیم که یکی از این تلخی ها، شهادت جمعی از افراد مجاهد وظیفه شناس به دست آل سعود در عربستان، سرزمین وحی است که مراجع دفاع در برابر این موضوع اسفناک، سکوتی مرگبار کردند. 

امام جمعه کرمان ضمن محکوم کردن این فاجعه بزرگ در عربستان می‌گوید: از خداوند می خواهیم عدل را در دنیای امروز و در همه ملت‌ها و کشور‌ها جاری کند و انسان‌های آزادی خواه و مجاهد از حق دفاع کنند.

او به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری بسیار نیکو و  سرنوشت ساز برای مردم، دستگاه‌ها و قوا است.

 حجت الاسلام علیدادی سلیمانی می گوید: کار محکم دارای ۲ ویژگی مبنی بر اصول علمی بودن و در صحنه عمل، محکم و استوار خود را نشان دادن است. 

او گفت: باید توجه داشته باشیم که به کارگیری افراد تحصیل کرده در کشور ما به عنوان ظرفیتی مهم، محسوب می‌شود و   این موضوع یکی از اصول مهمی است که در روایات  مطرح شده و پشتیبانی از نیرو‌های کارآمد و مومن در  روایات آمده است و پیامبر اکرم( ص) فرمودند، کاری که مبنی بر علم ، دانش و خرد نباشد، فساد آن بیشتر از نفی آن است.

امام جمعه کرمان گفت: توجه به داری های مان در پیشرفت کشورمان بسیار حائز اهمیت است که مهم ترین دارایی ما نگاه راهبردی رهبر انقلاب (مدظله العالی)  است که در صحنه‌های متفاوت به خوبی راه گشا و تبیین کننده است. مانند همین نامگذاری سال که کشور را به سمت موفقیت سوق می‌دهد.

او  می‌گوید: یکی دیگر از داری هایمان، دولت خدمتگزار و با انگیزه‌ای است که چند ماهی کار خود را شروع کرده تا مشکلات را حل وکم کند  و برای رسیدن به اهداف بزرگ‌تر که سرانجام آن پیشرفت کشور است، گام های بلندی برمی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با قدردانی از خدمات دست اندرکاران سفرهای نوروزی که در این روز‌های تعطیل به مسافران خدمات ارائه می‌کنند، گفت: همه ما باید به کمک پلیس بیاییم تا تلفات و تصادفات جاده‌ای به حداقل برسد؛ چرا که در شان فرهنگ ما نیست که تعداد زیادی از مسافران در راه سفر، جان خود را از دست بدهند و یا

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت: در این روز‌های سال جدید خودم وهمه شما را به رعایت تقوا توصیه می‌کنم و امیدوارم با آغاز سال نو، رعایت تقوا در زندگی هایمان پر رنگ‌تر شود. 

او می گوید: یکی از راه‌های سعادت انسان، داشتن معرفت و شناخت نسبت به خداوند است که ۳ مرحله فکر و اندیشه، داشتن علم و ایمان به خداوند و عالم غیب را دارد و اوج مرحله اول این است که در زمره افراد اولوالالباب باشیم. 

امام جمعه کرمان به خصوصیت والای صبر پرداخت و گفت: صبر و استقامت انگیزه های متفاوتی دارد، فردی  می‌داند بی تابی بیهوده است و صبر می کند، یا اینکه فردی  از شماتت دشمنان می‌ترسد و صبور است و یا صبر برای مظلوم نمایی است که همه این‌ها از نگاه قرآن کریم بی ارزش محسوب شده است.

به گفته او  قرآن کریم، تنها صبر برای رضای خداوند را  دارای اهمیت می داند. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خطبه‌های دوم اولین نماز جمعه سال ۱۴۰۱ ضمن تسلیت شهادت آیت الله ری شهری به جامعه ایمانی گفت: شروع سال جدید در ماه شعبان بوده است و در رزوهای آینده ماه رمضان از راه می‌رسد که این نیز نشان از سال معنوی برای ما است.

او گفت: در سالی که گذشت تلخی‌ها و شیرینی‌های زیادی پشت سرگذاشتیم که یکی از این تلخی ها، شهادت جمعی از افراد مجاهد وظیفه شناس به دست آل سعود در عربستان سرزمین وحی است که مراجع دفاع در برابر این موضوع اسفناک، سکوتی مرگبار کردند. 

امام جمعه کرمان ضمن محکوم کردن این فاجعه بزرگ در عربستان می‌گوید: از خداوند می خواهیم عدل را در دنیای امروز و در همه ملت‌ها و کشور‌ها جاری کند و انسان‌های آزادی خواه وجاهد از حق دفاع کنند.

او با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی  نامگذاری بسیار نیکو و  سرنوشت ساز برای مردم، دستگاه‌ها و قوا است.

 حجت الاسلام علیدادی سلیمانی می گوید: کار محکم دارای ۲ ویژگی مبنی بر اصول علمی بودن و در صحنه عمل، محکم و استوار خود را نشان دادن است و  باید توجه داشته باشیم که به کارگیری افراد تحصیل کرده در کشور ما به عنوان ظرفیتی مهم، محسوب می‌شود و   این موضوع یکی از اصول و موضوعات مهمی است که در روایات  مطرح شده و پشتیبانی از نیرو‌های کارآمد و مومن  در  روایات آمده است.

او گفت: پیامبر اکرم( ص) فرمودند، کاری که مبنی بر علم ، دانش و خرد نباشد، فساد آن بیشتر از نفی آن است.

امام جمعه کرمان گفت: توجه به داری هایمان  در پیشرفت کشورمان بسیار حائز اهمیت است که مهم ترین دارایی ما نگاه راهبردی رهبر انقلاب است که در صحنه‌های متفاوت به خوبی راه گشا و تبیین کننده است مانند همین نامگذاری سال که کشور را به سمت موفقیت سوق می‌دهد.

او  می‌گوید: یکی دیگر از داری هایمان، دولت خدمتگزار و با انگیزه‌ای است که چند ماهی که کار خود را شروع کرده تا مشکلات را حل وکم کند  و برای رسیدن به اهداف بزرگ‌تر که سرانجام آن پیشرفت کشور است، گام های بلندی برمی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با قدردانی از خدمات دست اندرکاران سفرهای نوروزی  که در این روز‌های تعطیل به مسافران ارائه می‌کند، گفت: همه ما باید به کمک پلیس بیاییم تا تلفات و تصادفات جاده‌ای به حداقل برسد، چراکه این در شان فرهنگ ما نیست که تعداد زیادی از مسافران در راه سفر، جان خود را ازدست دهند و یا مجروح و مصدوم شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار