توسعه شرکت های دانش بنیان، زمینه ساز اشتغال

امام جمعه انار گفت: به طور قطع اگر شرکت‌های دانش بنیان توسعه پیدا کنند، اشتغال هم ایجاد خواهد شد.

حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان انار ضمن تبریک سال ۱۴۰۱ گفت: امیدواریم ایام اول سال که مصادف با ایام شعبان است، موجب خیر و برکت الهی در طول سال جدید برای ملت بزرگ ایران شود.

او به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: امسال عید نوروز با ماه شعبان، ماه ذکر، نیایش، دعا و معنویت، آمیخته شده است.

امام جمعه شهرستان انار می‌گوید: بهار، مظهر امید است که امسال به‌خاطر همراهی با نیمه شعبان، روز تولد امید بزرگ تاریخ و بشریت، این امیدواری مضاعف و چندین برابر شده است.

به گفته او امید، عامل مهم حرکت و پیشرفت است که موجبات امید برای ملت بزرگ ایران فراهم شده‌است.

حجت‌الاسلام منتظری به موضوع اقتصاد اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین مسائل کشور ما، مسئله اقتصاد است؛ بنابراین طی ۱۰ سال گذشته رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) سال‌ها را با عناوین اقتصادی نامگذاری کردند.

او می‌گوید: برای رشد اقتصاد کشور و اصلاح امور اقتصادی باید به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کرد به این معنا که دانش و فناوری پیشرفته در اقتصاد و تولید، نقش‌آفرینی کاملی داشته باشند.

به گفته امام جمعه انار به طور قطع اگر شرکت‌های دانش بنیان توسعه پیدا کنند، اشتغال هم ایجاد خواهد شد.

او می‌گوید: در این سال‌ها ثابت شد که علی‌رغم تحریم‌ها می‌شود، تجارت خارجی را رونق داد و وارد قرارداد‌های منطقی شد.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: مسئولان نظام باید کشور را به‌گونه‌ای اداره کنند که تحریم‌ها نتواند ضربه اساسی و مهمی به کشور بزند.

به گفته او ملت ایران نمونه شجاعت، استقامت و ایستادگی، حفظ استقلال و تقویت درونی نظام، ملت و کشور هستند.

امام‌جمعه شهرستان انار گفت: خروج ذلت‌بار آمریکایی‌ها از افغانستان و درس اعتماد نکردن به غربی‌ها که نمونه‌اش در جریان اوکراین به‌وضوح مشاهده شد از عبرت‌های پارسال است.

او می‌گوید: جنایات وهابی‌های آل‌سعود در یمن، گردن زدن ۸۱ نفر در یک روز و سکوت مجامع بین المللی و مدعیان دفاع از حقوق بشر قابل‌تأمل است.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: از کلیه کسانی که برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی تلاش می کنند، اعم از: ستاد تسهیلات نوروزی، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای، بهداشت و درمان، پلیس‌راه، هلال‌احمر، کارکنان شهرداری، میراث فرهنگی، مدیریت و هیئت‌امنای مسجد امام سجاد (ع)، مدیریت وخادمان آستان مقدس امامزاده محمد صالح (ع)، آموزش و پرورش و سایر نهاد‌ها کمال قدردانی را دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.