امام جمعه شهرستان انار:

جایی که حقوق بشر معنا ندارد

حجت الاسلام منتظری گفت: در جنایات آل‌سعود و اعدام ۸۱ نفر، مجامع بین‌المللی و آمریکایی‌ها سکوت کرده اند و انگار این‌جا حقوق‌ بشر معنا ندارد.

حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: روز و شب نیمه شعبان از مهم‌ترین و با فضیلت‌ترین روز‌ها و شب‌ها است.

او می گوید: امام باقر (ع) می‌فرماید: خداوند به پیامبر (ص) شب قدر را مرحمت فرمود و به ما اهل‌بیت (ع)  نیمه شعبان را عطا کرد.

امام جمعه شهرستان انار گفت: کسی که بخواهد یاریگر امام‌زمان (عج) باشد باید در همه کارهایش رضایت آن حضرت را مدنظر داشته باشد. 

او از اقدام قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن پایگاه رژیم صهیونیستی قدردانی کرد و گفت: یقینا دوران بزن در رو تمام‌شده و هر اقدامی علیه ایران اسلامی، پاسخ پشیمان‌کننده‌ای را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام منتظری با محکومیت جنایات آل‌سعود گفت: متأسفانه در جنایات آل‌سعود و اعدام ۸۱ نفر که اکثرا شیعه بودند، مجامع بین‌المللی و آمریکایی‌ها سکوت کرده اند و انگار این‌جا حقوق‌ بشر معنا ندارد.

او گفت: در وقایع سال۱۴۰۰ در عملیات سیف القدس شکست بزرگ صهیونیست‌ها و در عملیات طوفان یمن، هدف قرار گرفتن امارات و همچنین  فرار خفت‌بار آمریکایی‌ها از افغانستان بعد از۲۰ سال و حمله روسیه به اوکراین و تنها گذاشتن اوکراین از سوی غربی‌ها و آمریکایی‌ها را مشاهده کردیم.

امام جمعه شهرستان انار می گوید: تحولات سال۱۴۰۰ نشان داد که محور مقاومت نسبت‌به پارسال موفقیت‌های بیشتری داشته و آمریکا نسبت‌به سال‌های گذشته، کشوری غیر قابل اعتمادتر است.

به گفته او روز نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام‌زمان (عج) است و  آن ها از همه‌چیز و همه هستی خود می‌گذرند تا ملت ما در آرامش و امنیت باشد.

حجت الاسلام منتظری گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) ، توطئه‌های زیادی را خنثی کردند که اگر فداکاری آن ها نبود آرامش و امنیت ما نیز متزلزل می‌شد.

به گفته او مبارزه هوشمندانه با فتنه‌گران و  گروهک‌های الحادی و منافق از جمله مبارزات سربازان گمنام امام‌زمان(عج)  است.

امام جمعه شهرستان انار در بخش دیگری از سخنان خود از شهردار و شورای شهر انار در تکمیل پارک مسافر، آسفالت خیابان‌ها و بلوار‌های مختلف شهر و تزئین خیابان‌ها و میادین به مناسبت نیمه شعبان و عید نوروز قدردانی کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار