بزرگداشت شهدا برای آینده کشور حیاتی است

امام جمعه ریگان گفت: بزرگداشت شهدا برای آینده کشور حیاتی و ضروری است، فرهنگ شهادت فرهنگ تلاش کردن با سرمایه گذاری از خود است .

حجت الاسلام حبیب رضا زاده با اشاره به روز بزرگداشت شهدا گفت: بزرگداشت شهدا برای اینده کشور حیاتی و ضروری است ، فرهنگ شهادت فرهنگ تلاش کردن با سرمایه گذاری از خود است .

امام جمعه ریگان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند یکی از نیاز‌های اساسی کشور زنده نگه داشتن یاد شهداست گفت: همه ما باید کلام معظم له را درک کنیم .

رضا زاده گفت: مکتب شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی را ارج نهیم و عامل به مکتب سردار دل‌ها باشیم.

او به سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان اشاره نمود و گفت: دو عامل تبلیغات دشمن و عدم تبیین از حقایق در ذهن جوانان تاثیرگذار است .

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه هرحرفی را علیه نظام و کارگزاران به نظام نباید باور کنیم گفت: القا نا امیدی از اهداف دشمنان می‌باشد.

رضا زاده با اشاره به اینکه مسئولین در سیل اخیر در جهت خدمت رسانی به مردم از یکدیگر سبقت می‌گرفتند، گفت : عده‌ای بر علیه کارگزاران نظام حرف‌هایی می‌زنندوما نباید حرف‌هایی را که عده‌ای در فضای مجازی بر علیه نظام وکارگزاران می‌زنند باور کنیم.

او عنوان کرد: اهمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی وحکومت عدل مهدوی را تبیین کنیم .

امام جمعه ریگان در ادامه گفت: مانع پیشرفت کشور دید و نگاه کدخدایی به امریکا وغرب است .

رضا زاده گفت: امریکا دیگر ذلیل شده است و هیمنه پوشالی ان از هم پاشیده است.

او با اشاره به تغییرات در استان و در ریگان گفت: مطالبه مردم ریگان این است که افرادی برای ریگان انتخاب شوند که به نفع مردم باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار