نماز جمعه امین شهر برگزار شد

نماز جمعه امین شهر با حضور نمازگزاران و به امامت حجه الاسلام والمسلمین شیخ اکبر ذوالفقاری در محل مصلی این شهر برگزار گردید.

نماز وحدت بخش جمعه با حضور نمازگزاران این هفته به امامت حجه الاسلام والمسلمین شیخ اکبر ذوالفقاری در محل مصلی این شهر (مسجد صاحب الزمان) برگزار گردید.

خطیب جمعه امین شهر ضمن سفارش همگان به تقوای الهی،  دروغ را کلید همه گناهان دانستند و اسراف و تبذیر را مورد نکوهش قرار دادند و تواضع و اعتدال و میانه روی را طبق احادیث و روایات امری پسندیده و خداپسندانه دانسته.

امام جمعه امین شهر گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری و تاکید معظم له بر استفاده از برکات ماه پر فضیلت شعبان و ضرورت حفط قدرت ملی واستفاده از توان و منابع حیاتی به نفع استقلال ملی و حرکت به رای و نظرجامعه اسلامی و بیان اینکه قدرت ملی کشور متشکل از عناصر مختلف میباشد که نباید بازو‌های تشکیل دهنده به نفع دیگری قطع گردد تا جامعه به هدف نهایی برسد .

او در ادامه به بیان روز شمار هفته و مناسبت‌های مربوط به این هفته به تاسیس بنیاد شهید اشاره و  ولادت باسعادت حضرت علی اکبر و روز جوان و محکوم کردن حمله تروریستی نماز جمعه پیشاور پاکستان واظهار همدردی با شیعیان پاکستان و خواهان برخورد با عوامل این اقدام ناجوانمردانه شدند.

  با توجه به پایان سال امام جمعه امین شهر ضمن درخواست از همشهریان جهت رعایت جوانان و فرزندانشان به مراسم چهارشنبه سوری از احتمال هر گونه آسیب و خسارت جلوگیری نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار