دشمن به اسم آزادی قانون شکنی را ترویج می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دشمن به اسم آزادی، قانون شکنی را ترویج می‌کند و ما باید دلسوزانه معایب قانون شکنی را تبیین کنیم.

آیت‌الله عبادی  در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: یکی از مهمترین مسائل نگه داشتن جامعه بر محور قانون و قانونمداری است.

او گفت: قانون کشور ما نیز برگرفته از دین است و دشمنان از جنگ، درگیری و ترور و تحریم و ایجاد شبهات فکری برای دور نگه داشته جامعه از قانون و دین ابایی ندارد و به با عناوینی، چون آزادی نیز این کار‌ها را انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به مسئولیت نیروی انتظامی در برخورد با قانون شکنان اشاره کرد و گفت: در برخورد‌ها باید به این نکته توجه داشته باشیم که عموم مردم و جوانان نسبت به قانون ممکن است جاهل باشند، ولی معاند نیستند.

او گفت: افراد دارای مسئولیت باید کار فرهنگی و تبیینی نسبت به قانون و مزایای آن را داشته باشند و البته در مورد افراد قانون شکن و معاند شرایط متفاوت است و نیروی انتظامی وظیفه خود را به درستی انجام می‌دهد.

آیت الله عبادی گفت: هیچ فرد عاقلی به صورت عمد قانون را زیر پا نمی‌گذارد و تنها ممکن است لغزش‌هایی برای او به وجود آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی  گفت: همه ما در طول روز از برکات متعدد قانون بهره می‌بریم، اما متأسفانه دشمن به اسم آزادی، قانون‌شکنی را تشویق می‌کند در حالی پا گذاشتن بر روی قانون آسیب‌های فراوانی را به همه وارد می‌کند.

او گفت: به عنوان مثال تنها زیر پا گذاشتن قوانین راهنمایی و رانندگی جان صد‌ها انسان را در طول سال می‌گیرد، اما همچنان غرور‌ها مانع از عمل به قوانین می‌شود.

آیت الله عبادی گفت: باید به صورت دلسوزانه برای افراد آسیب‌های قانون‌شکنی را تبیین کنیم و جهالت‌ها را تبدیل به علم کنیم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت:  برخورد با معاندان باید با برخورد با جاهلان نسبت قانون متفاوت باشد،  ما در نیروی انتظامی، ارتش و سپاه فرماندهانی داریم که از نظر تقوا بسیار برجسته بود و در میدان اجرا نیز پرتلاش ظاهر می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.