ارتش خفته صهیونیست‌ها در مرز لبنان! + تصاویر

خبرنگار المنار با انتشار تصاویری از سربازان صهیونیست در مرز فلسطین اشغالی و لبنان، آن‌ها را «ارتش خفته» خواند.

باشگاه خبرنگاران جوان - علی شعیب، گزارشگر شبکه المنار در سری عکس‌های خبری با عنوان «ارتش خفته» تصاویری از نظامیان صهیونیست در مرز فلسطین اشغالی  و لبنان که خوابیده اند، منتشر کرده است.

شعیب از یکشنبه گذشته شروع به پخش تصاویر سریالی خود  از سربازان خوابیده صهیونیست‌ها کرده و در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی کلیپی منتشر کرد که نشان می داد یک سرباز اسرائیلی مجهز به تجهیزات نظامی خود بود و در کنار او یک سرباز دیگر خوابیده بود که او را با لگد بیدار کرد.

شعیب در توضیح این کلیپ با هشتگ «خسته» نوشت: «سخت ترین صبح روزی است که هنگام نگهبانی در مرز خوابیده اید و از افسر دیگری لگد می‌خورید و بیدار می شوید.»

روز دوشنبه هم روزنامه نگار علی شعیب تصویری از یک سرباز صهیونیست را منتشر کرد که پا‌های خود را داخل یک غرفه نگهبانی دراز کرده در حالی که تنها  ۱۵ متر با حصار مرزی لبنان فاصله داشت.

پای سرباز خوابیده

شعیب روز سه شنبه دو تصویر دیگر از خوابیدن دو نظامی صهیونیست دیگر در مرز لبنان را با هشتگ «ارتش خواب» منتشر کرد و نوشت: «یکی به فرمانده منطقه شمال ارتش رژیم صهیونیستی خبر بدهد بیاید و سربازانش در مرز لبنان را بیدار کند.»

سرباز خوابیده

سرباز خوابیده

در همان روز، همکار علی شعیب، دو تصویر از یک سربازان صهیونیستی را منتشر کرد که در یک خودروی نظامی نشسته و خوابیده است. او در زیر این تصاویر نوشت: «گویا این صهیونیست راحت نخوابیده است.»

ماشین نظامی

ماشین نظامی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار