شهادت پیرمرد ۸۰ ساله فلسطینی + تصویر

یک مرد مسن فلسطینی بر اثر حمله نیرو‌های اشغالگر در سحرگاه امروز در شمال رام الله به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان - عبدالمجید اسعد، پیرمرد ۸۰ ساله فلسطینی امروز (چهارشنبه) پس از بازداشت و ضرب و جرح به دست نظامیان صهیونیست در روستای جلجلیا در شمال رام الله به شهادت رسید.

تصاویر منتشر شده از لحظات پیش از شهادت این فلسطینی، نشان دهنده شکنجه او و بستن دست هایش است.

فؤاد مطیع، رئیس شورای روستای جلجلیا در مصاحبه با الحدث، گفت: «حدود ساعت یک بامداد شهید اسعد در حال بازگشت از دیدار بستگانش بود که با حمله نظامیان اشغالگر به خودرویش غافلگیر شد. اشغالگران او را از داخل خودرو خارج کردند، چشمان او را بستند و دستبند زدند و سپس او را به خانه‌ای در حال ساخت انداختند و شکنجه دادند.»

چند روز پیش هم در درگیری‌های جوانان فلسطینی با نیرو‌های اشغالگر در کرانه باختری دو جوان فلسطینی به شهادت رسیدند، دو نفر زخمی و ۱۷ نفر دیگر بازداشت شدند. پیش از این نیز واحد توپخانه و نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران مناطقی در نوار غزه کردند. بالگرد‌های آپاچی این رژیم یک نقطه دیدبانی حماس در شرق جبالیا را هدف قرار داد و باعث وارد آمدن خسارات مادی شد.

در زندان‌های رژیم اشغالگر اسرائیل حدود ۴ هزار و ۶۰۰ اسیر فلسطینی هستند که ۳۵ نفر از آنان زن و حدود ۲۰۰ تن کودک هستند و ۵۲۰ نفر از آنان دربازداشت اداری به سر می‌برند.

دست اسیر فلسطینی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار