۹۷ درصد سرپل ذهابی ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند

فرماندار سرپل ذهاب گفت: سطح ایمنی با تزریق یک دُز فراهم نمی شود از این رو باید دُزهای دوم و سوم نیز تزریق شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل ذهاب افزود:همچنین ۷۶ درصد جمعیت هدف نیز دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

او اظهار داشت:همچنین ۹۶درصد جمعیت دانش آموزی نیز علیه کرونا واکسینه شده اند و ۹۸.۲نیز از کسبه واکسن رو دریافت کرده اند و این همکاری و مشارکت مردم را نشان می دهد.

فرماندار سرپل ذهاب بیان داشت: در مجموع این شهرستان موفق به اخذ رتبه اول در سطح استان در جهت مقابله و پیشگیری درستی از کرونا با استقبال خوب از واکسیناسیون شده است.

او اظهار داشت: اگر به فکر ایمن سازی زندگی مردم باشیم بسیاری از خسارت هایی که به دنبال پیامدهای تهدید کننده سلامت و ایمنی مردم است را باید به حداقل ممکن برسانیم.

فرزادی پور گفت: همچنین تاکنون موردی از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در سطح شهرستان نداشته ایم و در این رابطه مراقبت ها و نظارت های لازم انجام می شود.

او اظهار داشت: تمام زمینه های که تهدید کننده و بسترساز این بیماری است را باید از قبل رصد و مراقبت کنیم و اجازه ندهیم این تهدید سلامت مردم‌ را در معرض آسیب قرار دهد.

وضعیت شهرستان سرپل ذهاب از نظر ابتلای به کرونا زرد است

 شهرام روشنی نژاد رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب نیز گفت: وضعیت شهرستان سرپل ذهاب هم اکنون از نظر ابتلای به کرونا زرد است و در بیمارستان شهدای شهرستان سه نفر بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

او افزود: تاکنون ۲هزار و ۳۹۵ نفر از جمعیت هدف در این شهرستان دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

روشنی نژاد اظهار داشت: طبق گفته سازمان جهانی بهداشت سویه بعدی تهدید کننده است که باید مورد توجه مردم قرار گیرد و به گونه ای عادی انگاری و سهل انگاری در رعایت شیوه نامه های بهداشتی نباشد.

او در پایان استفاده از فضای مجازی، راه اندازی پویش من واکسن میزنم، راه اندازی تیم های سیار فرهنگی، جلسات متعدد با امامان جمعه و جماعات، بزرگان روستاها، استفاده از ظرفیت بسیج و اجرای طرح واکسیناسیون، بازدید و سرکشی روزانه از تیم های سیار و مراکز ثابت واکسیناسیون را از عوامل موفقیت در کنترل اوضاع موجود و اخذ رتبه اول در استان کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار