پیام مشترک استاندار وامام جمعه کرمان به مناسبت ۱۳ آبان

امام جمعه و استاندارکرمان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمان و استاندارکرمان در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و یوم الله ۱۳ آبان، استقلال، تکیه به خود و اعتماد به جوانان را برگرفته از هویت انقلاب اسلامی دانستند و گفتند: امید است جوانان با اتکا به این خودباوری و زنده نگه داشتن روحیه حقیقت جویی و مبارزه با استکبار، رهرو راه شهیدان انقلاب اسلامی و سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی باشند.

 متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی و دکتر علی زینی وند به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به شرح زیر است:


" بسم الله الرحمن الرحیم "

دوران مبارزات انقلاب اسلامی با مرارت‌ها و سختی‌ها پشت سر گذاشته شد و هزینه‌های سنگینی برای پیروزی انقلاب داده شد تا این عظمت و شکوه راه خود را بپیماید و به سرانجام برسد.

بازگویی خاطرات، سختی‌های دوران مبارزات و تجزیه و تحلیل تحولات انقلاب یکی از رموز استمرار نهضت، عامل بیداری جوانان و نوجوانان و تقویت کننده گفتمان انقلاب اسلامی است.

یوم الله ۱۳ آبان، روزملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور یکی از مهم‌ترین رویداد‌ها در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی و بیانگر جایگاه ارزنده، معرفت و بصیرت دانش آموزان و دانشجویان در عرصه مبارزه با ظلم و درهم شکسته شدن ابهت پوشالی استکبارجهانی است.

بدون تردید رشادت و همراهی مردم دلاور و آزادیخواه ایران در سال‌های پیروزی انقلاب و بعد از آن باعث شده است که پس از گذر از بحران‌ها و ایستادگی در برابر دشمنان، انقلاب اسلامی بالنده‌تر از همیشه به حیات خود ادامه داده و الهام بخش آزادیخواهان و ملت‌های مسلمان و کشور‌هایی باشد که عزت و استقلال را در نفی نظام سلطه می‌جویند.

استان کرمان به عنوان زادگاه سردار سپهبد شهید سلیمانی، فردی که گام‌های استوارش در خاورمیانه پرتلاطم لرزه بر اندام استکبار می‌انداخت، جایگاهی والا در ترویج گفتمان استکبار ستیزی و عدالت محوری دارد.

استقلال، تکیه به خود و اعتماد به جوانان برگرفته از هویتی است که انقلاب اسلامی به ما داده است و امید است مردم انقلابی استان کرمان و دانش آموزان و جوانان با اتکا به این خودباوری و زنده نگه داشتن روحیه حقیقت جویی، عدالت طلبی و مبارزه با استکبار رهرو راه شهیدان انقلاب اسلامی و سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی باشند.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را مردم شریف استان کرمان خاصه دانش آموزان عزیز تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی و سعادت همگان را در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی خواستاریم.

حسن علیدادی سلیمانی
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند
استاندارکرمان

انتهای پیام/ح

برچسب ها: پیام ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار