فرماندار زرند:

اطلاع رسانی شفاف از بروز شایعات جلوگیری می‌کند

فرماندار زرند بر اطلاع رسانی شفاف و به موقع در راستای جلوگیری از بروز شایعات و اتهام زنی‌ها پیرامون سازمان‌ها و شرکت‌ها تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ماشاءالله سهراب نژاد مدیر عامل شرکت فولاد زرند ایرانیان به اتفاق مدیر سرمایه انسانی و مدیر انتظامات شرکت، با حضور در فرمانداری با علی صادق زاده فرماندار شهرستان دیدار کرد.

فرماندار شهرستان زرند در این دیدار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «کارگر ستون فقرات تولید است»، ضمن تاکید بر لزوم جذب نیروی انسانی بومی و اشتغال در مجموعه شرکت زیسکو به صورت قانونی و از طریق مبادی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، گفت: با افزایش شیفت کاری بر طبق تعاریف و قوانین معمول کار، خصوصا در مجتمع تازه تاسیس فولادسازی، ضمن برداشتن فشار مضاعف از روی دوش پرسنل و دیگر کارگران، بخشی از معضل بیکاری نیز در شهرستان تا حدودی کاهش می‌یابد.

علی صادق زاده با اشاره به انتشار برخی شایعات، اتهام زنی‌ها و اخبار اخیر در رابطه با برخی مدیران زیسکو در فضای مجازی تصریح کرد: شفاف سازی و داشتن یک سازمان شیشه‌ای می‌تواند باعث رفع و یا تعدیل تفکر شایعه پراکنی در جامعه رسانه‌ای شود.

او افزود: این امر یعنی شفاف سازی و اطلاع رسانی به موقع مخاطب محور، از بروز شایعات پیرامون سازمان‌ها و شرکت‌ها جلوگیری می‌کند.

علی صادق زاده فرماندار زرند با بیان اینکه مسائل و مشکلات فاضلاب و خط لوله شبکه جمع آوری فاضلاب باید با کار کارشناسی پیش برود اظهار کرد: اجرای این پروژه برای شهرستان دارای مزایای زیست محیطی و جلوگیری از هدر رفت آب است.

او گفت: همچنان گذشته مجموعه اجرایی و شورای تامین شهرستان حامی اصلی سرمایه گذاری و سرمایه گذاران خصوصا در راستای منویات تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهور بر حمایت از تولید داخل در زرند می باشند.

در ادامه مدیر عامل شرکت فولاد زرند ایرانیان نیز با بیان اینکه از تولید مواد فرآوری شده خام معدنی تا تولید شمش فولاد در مجموعه زیسکو با قدرت ادامه دارد افزود: نیرو‌های بخش‌های مختلف این شرکت تکمیل شده و با راه اندازی بخش‌ها و واحد‌های جدید در آینده نسبت به جذب نیروی احتمالی از طریق هماهنگی با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اقدام خواهد شد.

سهراب نژاد ضمن تقدیر از همراهی و همدلی‌های همیشگی مجموعه اجرایی شهرستان در راس آن‌ها فرمانداری زرند، با تاکید بر لزوم برخورد قانونی با تشویش کنندگان اذهان عمومی و اتهام زنندگان مغرض، گفت: کمیته انضباطی فولاد در راستای پیگیری قانونی اتهام زنی‌های اخیر تشکیل شده و اخبار کذب از طریق مراجع قضایی باید پیگیری و برخورد شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: فولاد ، صنعت و معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.