قرارداد‌های راکد در شهرک‌های صنعتی اردبیل فسخ می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال قرارداد‌های راکد در شهرک‌های صنعتی استان فسخ می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در سومین جلسه هیات حل اختلاف و داوری در سال جاری گفت: بر اساس قانون، موظف به بازپس گیری اراضی از قرارداد‌های راکد هستیم که بدین منظور در طول سال چندین جلسات هیات حل اختلاف و داوری تشکیل و قرارداد‌های راکد فسخ می‌شود.

او تصریح کرد: در صورت عدم آزاد سازی اراضی راکد، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود و شهرک‌های صنعتی جولانگاه دلالان و فرصت طلبان خواهد شد که این خود نشان از اهمیت برگزاری این جلسات دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه جلسات هیات حل اختلاف با حضور داور و صاحبان خود قرارداد‌ها تشکیل می‌شود افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳ جلسه هیات حل اختلاف و داوری در شرکت شهرک‌های صنعتی تشکیل شده است که در این جلسات، ۷۵ قرارداد واگذاری مورد بررسی قرار گرفته که نتیجه آن منتهی به مهلت به برخی از قرارداد‌ها و یا فسخ برخی دیگر شده است.

اهلی، همچنین اشاره‌ای هم به نحوه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی کرد و افزود: بر اساس قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران، هرگونه نقل و انتقال و فروش اراضی عرصه و اعیان واحد‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بدون اخذ مجوز از شرکت شهرک‌های صنعتی محمل قانونی نداشته و فاقد اعتبار می‌باشد و آثار حقوقی آن بر عهده متعاملین خواهد بود و تنظیم هرگونه سند و مبایعه نامه‌ای در این خصوص غیر قانونی بوده و باطل می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.