راه اندازی «نقشه تعاملی» مستند سازی جنایات عربستان و آمریکا در یمن

شبکه‌های تلویزیونی المنار و المسیره «نقشه تعاملی» بزرگترین عملیات مستند سازی قتل عام‌های عربستان و آمریکا در یمن را در اینترنت راه اندازی کردند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های تلویزیونی المنار و المسیره «نقشه تعاملی» بزرگترین عملیات مستند سازی قتل عام‌هایی را که متجاوزان سعودی و آمریکایی در یمن مرتکب شده اند در اینترنت راه اندازی کردند.

این نقشه تعاملی، آمار‌ها و اطلاعات را بر اساس تاریخ‌های مشخص شده یا تاریخ‌های کلی از ابتدای آغاز، همچنین بر اساس استان‌ها و مکان‌ها دسته بندی کرده است و جزئیات قتل عام‌ها و جنایات را علیه ملت یمن نشان می‌دهد.

شیوه جستجو در این «نقشه تعاملی» برای یافتن مکان‌های ارتکاب قتل عام‌ها و جنایات در این نقشه تعاملی نیز آسان است. این کار یکی از مهم‌ترین عملیات‌های مستند سازی تجاوز سعودی آمریکایی در یمن از ابتدای تجاوز تاکنون است.

این نقشه تعاملی، آمار‌ها و اطلاعات را بر اساس تاریخ‌های مشخص شده یا تاریخ‌های کلی از ابتدای آغاز یا بر اساس استان‌ها و مکان‌ها به نمایش می‌گذارد و جزئیات قتل عام‌ها و جنایات را علیه ملت یمن نشان می‌دهد.

این نقشه‌ها و اسناد به عنوان مرجع اطلاعات برای حقوقدانان و رسانه‌ها و خبرنگاران و روزنامه نگاران و متخصصین و افکار عمومی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار