شنیده شدن صدای آژیر در شهرک صهیونیستی درپی حمله خودرو فلسطینی

منابع خبری از حمله یک خودرو فلسطینی به مرکز ایست بازرسی شهرک بسغوت در کرانه باختری و شنیده شدن صدای آژیر خطر در این شهرک خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع خبری اعلام کردند پس از حمله یک خودرو فلسطینی به مرکز ایست بازرسی شهرک صیونیستی بسغوت در منطقه البیره در کرانه باختری رود اردن، صدای آژیر خطر در این شهرک صهیونیست‌نشین شنیده شده است.

کانال تلگرامی المقدسی للاعلام با انتشار ویدئویی اعلام کرد: به دنبال به صدا درآمدن آژیر هشدار درپی حمله این خودرو فلسطینی مقامات رژیم اشغالگر قدس از شهرک‌نشینان صهیونیست خواستند در خانه‌های خود بمانند.

این در حالی است که شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به کارکنان کمیته صلیب سرخ (ICRC) که از روستا‌ها بازدید می‌کردند حمله کردند.

رژیم صهیونیستی اخیراً طرح ساخت ۳۱۴۴ واحد مسکونی جدید را برای صهیونیست‌ها در کرانه باختری را به تصویب رسانده است که این اقدام صهیونیست‌ها با محکومیت محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مواجه شد.

سخنگویان وزارت‌ خارجه کشور‌های بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، هلند، نروژ، لهستان، اسپانیا و سوئد در واکنش به ساخت ۳۰۰۰ واحد جدید برای شهرک‌نشینان صهیونیست و گسترش شهرک‌سازی در کرانه باختری، اعلام کردند: «ما از دولت اسرائیل می‌خواهیم که تصمیم خود برای پیشبرد طرح‌های ساخت حدود ۳۰۰۰ واحد مسکونی در کرانه باختری را لغو کند. ما بر مخالفت شدید خود با سیاست شهرک‌سازی در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی فلسطین که ناقض قوانین بین المللی و تضعیف کننده تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی است دوباره تأکید می‌کنیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار