نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی از قیام فلسطینیان

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید ممکن است به دلیل بالا گرفتن تنش‌ها در نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی مردم فلسطین قیام کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایم آو اسرائیل، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اشاره به احتمال قیام مردم فلسطین هشدار داد وضعیت داخلی این رژیم بسیار حساس است و هر اقدامی می‌تواند برای منطقه خطرناک باشد. وی از آماده باش بیش از ۲۰۰۰ افسر امنیتی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد. 

عومر بارلیف، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در این باره گفت: من نمی‌دانم تا چه حد به آستانه تشدید اوضاع امنیتی نزدیک شده ایم. ولی می‌دانم که اوضاع بسیار حساس است و ما با نیرو‌های مقاومت و فلسطینی‌ها تنش خواهیم داشت. ما خود را برای تشدید اوضاع امنیتی در بیت المقدس، یهودیه، سامریه و غزه آماده می‌کنیم.

سخنگوی حماس هم روز گذشته اعلام کرد: مبارزه با اشغالگری صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی به هر وسیله ممکن بهترین راه مقابله با این رژیم غاصب است. ما از همه اقدامات جوانان فلسطینی برای مبارزه با صهیونیست‌ها کاملاً حمایت می‌کنیم.

رسانه‌های عبری زبان روز گذشته مدعی شدند نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی چندین قیام جوانان فلسطینی را مهار کرده اند. این رسانه ها، اما جزئیات بیشتری از چگونگی این اقدامات ارائه نکردند.

همچنین به گفته منابع خبری، پلیس رژیم صهیونیستی چند روزیست از ترس جوانان فلسطینی به حالت آماده باش در آمده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار