حماس: اسرای تونل آزادی در تبادل اسرا با تل آویو آزاد خواهند شد

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که اسرای تونل آزادی در توافقات آینده میان حماس و رژیم صهیونیستی برای تبادل اسرا آزاد خواهند شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری الرای خلیل الحیه، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد جنبش حماس همواره حامی اسرای دربند فلسطینی بوده و در کنار آنان ایستاده است و اسرای قهرمان تونل آزادی، اسرایی که موفق به فرار از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی از طریق حفر تونل شده بودند، در توافقات آینده میان حماس و رژیم صهیونیستی برای تبادل اسرا آزاد خواهند شد.

خلیل الحیه در حاشیه مراسم شانزدهمین سالروز آزادسازی نوار غزه از اشغال رژیم صهیونیستی گفت: موضع روز گذشته گردان‌های عز الدین قسام (شاخه نظامی حماس) موضع مردانگی و وفاداری به اسیران شجاع و قهرمان ماست.

گردان‌های القسام روز گذشته اعلام کرد هر گونه مبادله اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم اشغالگر اسرائیل، چهار اسیر فلسطینی را که پس از فرار از زندان فوق سری جلبوع دوباره از سوی رژیم اشغالگر دستگیر شده اند، شامل خواهد شد.

خلیل الحیه در ادامه اعلام کرد: این یک وعده و تعهد است و اسرای قهرمانی که با ناخن‌ها و اراده قوی شان موفق به حفر تونل و فرار از زندان جلبوع شده بودند، برخلاف میل رژیم اشغالگر در توافقات آینده تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و تل آویو آزاد خواهند شد.

وی تاکید کرد: سالروز آزاد سازی غزه در واقع بزرگداشت قهرمانی، فداکاری و استواری و پایداری است و تایید می‌کنیم که مقاومت پیروز خواهد شد.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس خاطرنشان کرد مقاومت، نقطه امید مردم فلسطین است و سایر گزینه ها، گزینه‌های شکست خورده هستند.

وی در ادامه به سالروز امضای توافقنامه اسلو (میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی) اشاره و تاکید کرد این توافقنامه به همکاری و هماهنگی امنیتی میان رام الله و تل آویو تبدیل شد که خواسته‌های رژیم اشغالگر را تثبیت می‌کند.

خلیل الحیه تاکید کرد که مقاومت فلسطین امروز دستاورد‌های بزرگی داشته است و از فلسطینی‌ها خواست از آن حمایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار