چه کسی به عنوان شهردار میاندوآب انتخاب شد؟

"مرتضی نجفی" در جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر میاندوآب به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فیروز تقوی رییس شورای اسلامی شهر میاندوآب  با اشاره به فراخوان شورای ششم برای ارایه برنامه از سوی متقاضیان و داوطلبان تصدی پست شهرداری اظهار داشت: در این راستا ۱۸ نفر برنامه داده و چهار نفر شامل "احمد رستمی"، "افشین جنگجو"، "مجید صادقی" و "نریمان اسماعیلی" انصراف خود را اعلام کرده بودند.

فیروز تقوی افزود: همچنین برنامه کاندیداهای دیگر برای تصدی مسوولیت شهرداری به ترتیب طبق زمان‌بندی قبلی شامل "مرتضی نجفی"، "رامین محمدی"، "رضا منافی‌آذر، "بهنام دبیر"، "مرتضی ناصری"، "داریوش عسگری"، "عباس پورکریم"و "نادر محمدعلیپور" به شورای شهر تحویل داده شده بود که طی جلسه‌ای با دعوت از آنان مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین "عادل بخشی"،" شاپور امامی"،"نادر بهرامی" و " مکاییل نریمانی " نامزدهای دیگری‌ برای قبول مدیریت شهرداری این شهر بودند که برنامه های خود را به شورای شهر ارایه داده بودند.

رییس شورای شهر میاندوآب با اشاره به جلسه فوق‌العاده امروز با دستور کار انتخاب شهردار که با حضور معاون عمرانی فرماندار و رییس اداره سیاسی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: در این جلسه "مرتضی نجفی" با کسب چهار رای به عنوان شهردار جدید میاندوآب انتخاب شد و همچنین "مکاییل نریمانی" سه رای کسب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.