رویا بافی از خیالی باطل/ واکسن، بهترین نسخه در روز‌های تلخ کرونایی

خیلی از افراد با این تصور که یک بار کرونا گرفته اند و دیگر احتمال درگیری با این بیماری وجود ندارد سرنوشتی تلخ برای خودشان رقم می‌زنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در روز‌هایی که کرونا آرام و قرار ندارد و با بیشترین سرعت خود در حال جهش و جان گرفتن است پیدا کردن خانواده‌هایی که زخم خورده این ویروس باشند کار سختی نیست.

ویروسی که با تمام قوا سعی در پیروزی خود دارد، نمونه‌هایی از شکست او در برابر واکسن و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مشاهده شده است.

برای اطلاع از وضعیت کرونا در استان سری به قبرستان و سطح شهر زدیم، پای درد و دل افرادی نشستیم که از سخت‌ترین روز‌های عمرشان برایمان گفتند.

با دختری جوان گفت و گو کردیم ، به ما گفت: نمی‌دانم پدرم چگونه کرونا گرفت، اما تنها می‌دانم که آن روز‌ها سخت‌ترین روز‌های عمر پدرم و خانواده مان بود،‌ای کاش پدرم با تزریق واکسن کرونا فرصت زندگی مجدد پیدا می‌کرد.

او با اشاره به اینکه کرونا بیماری است که نمی‌توان صد در صد گفت از فلان دورهمی که شرکت کرده بودم گرفتم، ادامه داد: دقیقا از زمانی که جواب تست کرونا مثبت می‌شود، شادی و آرامش از زندگی‌ها رنگ می‌بازد.

مرگی غریبانه در انتظار مبتلایان به کرونا

کسانی که در اثر ابتلا به کرونا فوت می‌کنند بسیار غریبانه دفن می‌شوند.

یکی از شهروندان گفت: وقتی خواهرم به دلیل ابتلا به این بیماری در بیمارستان بستری شد دوری او از خانواده و همچنین دست و پنجه نرم کردن جسم بی جانش با این بیماری بسیار ناراحت کننده بود.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: اگر هر کدام از ما در شرایطی که وضعیت کرونا در استان مان خوب نیست، فکر رفتن به مهمانی یا مسافرت به سرمان نزند هر چه زودتر می‌توان چرخه انتقال این بیماری را قطع کرد.

یکی از پرستاران بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند گفت: خیلی‌ها با این باور که اگر یک بار مبتلا شوند دیگر احتمال درگیری با این ویروس وجود ندارد، در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کوتاهی می‌کنند.

واکسن، بهترین نسخه در روز‌های تلخ کرونایی

یکی از شهروندان بیان کرد: اگر مادرم در زمان حیاتش می‌توانست واکسن دریافت کند، حالا مانند خیلی از هم سن و سال هایش زنده بود.

مانند این خانواده‌ها چندین خانواده دیگر هم هستند که بعد از گرفتار شدن به کرونا، به اهمیت تزریق واکسن و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پی برده اند.

یکی از شهروندان بیان کرد: تزریق واکسن هیچ نگرانی ندارد، آن چیزی که می‌تواند دغدغه ایجاد کند تاخیر در تزریق واکسن است.

بهتر است هر چه زودتر همه واجدین شرایط استان واکسن دریافت کنند تا علاوه بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در میزان پوشش واکسیناسیون نیز جزو استان‌ها برتر باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
چه تیتر قشنگی واقعا خیالی باطل این خیال