شریف زاده :

موارد مرگ و میر در مقایسه با روز‌های اول پیک پنجم زیاد است

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: با توجه به کاهش موارد مثبت و بستری تنفسی در سطح بیمارستان‌ها همچنان موارد مرگ و میر زیاد است.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در خرداد ماه و تیر ماه امسال روزانه کمتر از یک مورد مرگ داشته ایم که این آمار در مرداد ماه افزایش یافته است.

شریف زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه شاهد کاهش موارد مثبت و بستری تنفسی در سطح بیمارستان‌ها هستیم، اما همچنان موارد مرگ و میر در مقایسه با روز‌های اول پیک پنجم زیاد است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی تصریح کرد: مدتی بعد از شکست قله پیک پنجم کرونا موارد بستری و مرگ و میر کاهش می‌یابد.

او با اشاره به اینکه تنها سامانه salamat.gov.ir مورد تایید وزارت بهداشت است ادامه داد: چند روزی می‌شود که در فضای مجازی اپلیکیشنی به نام سامانه سلامت وزارت بهداشت در حال دست به دست شدن است در حالی که این سامانه مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

شریف زاده بیان کرد: در این ایلیکیشن خبر‌های نادرستی مانند اینکه خراسان جنوبی به لحاظ پوشش واکسیناسیون در رتبه چهاردهم قرار دارد منتشر می‌شود.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: بعد از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و کرمانشاه خراسان جنوبی در رتبه سوم به لحاظ پوشش واکسیناسیون قرار دارد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار