امام جمعه شهداد مطرح کرد؛

زحمات فراوان خبرنگاران برای انعکاس اخبار

حجت الاسلام الله وردی گفت: خبرنگاری حرفه‌ای سخت است و خبرنگاران زحمات زیادی را برای انعکاس اخبار متحمل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهداد با حضور امام جمعه شهداد و دیگر مسئولان در سالن کنفرانس شورای شهر شهداد قدردانی شد.

حجت الاسلام الله وردی، امام جمعه شهداد در این آئین ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاری حرفه‌ای سخت است و خبرنگاران برای انعکاس اخبار زحمات زیادی را متحمل می‌شوند که جای قدردانی دارد.

اعتماد، بخشدار شهداد نیز در این مراسم  تلاش خبرنگاران شهداد را در حوزه اطلاع رسانی قابل قدردانی دانست و گفت: وارد عرصه خبرنگاری شدن، عشق و علاقه می‌خواهد که هر شخصی نمی‌تواند این حرفه را دنبال کند.

او با اشاره به انتشار برخی از شایعات در فضای مجازی افزود: شهداد باید یک رسانه مرجع داشته باشد تا شهروندان به آن اعتماد کنند و هر گونه ابهام در انتشار اخبار را با مراجعه به رسانه مرجع دنبال کنند.

بخشدار شهداد با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در موقع انعکاس اخبار و رویداد‌ها عدالت و انصاف را رعایت کنند، خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: شما باید تلاش کنید تا نام پرآوازه این شهر را همچون تمدن کهن آن به گوش جهانیان برسانید.

ابراهیمی زاده، رئیس شورای اسلامی شهر شهداد نیز با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از فعالیت خبرنگاران حوزه شهر شهداد برای پوشش اخبار و رویداد‌های این شهر توریستی گفت: خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند که برای انعکاس به موقع اخبار در مواقع سخت و در بدترین شرایط با کمبود امکانات رسانه‌ای برای مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

بهرامی، شهردار شهداد نیز از خبرنگاران جوان و فعال رسانه در شهداد تشکر کرد و با توجه به ظرفیت‌های شهداد در حوزه‌های مختلف، خواستار انعکاس بیشتر اخبار و گزارشات شهداد در ابعاد گوناگون شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار