سردار معروفی:

رسانه نقش مهمی در خنثی سازی تخریب های دشمنان دارد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عملیات روانی از زمین دشمن آغاز می شود و رسانه نقش مهمی برای خنثی سازی تخریب ها بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن حضور در باشگاه خبرنگاران و تبریک روز خبرنگار با اعلام اینکه قطعا خبر در مجموعه صداوسیما نقش مهمی دارد گفت:امروز دعوای دنیا جنگ رسانه، سایبر و فضای مجازی است که پایه امنیت روانی را در دست دارد و اگر رسانه را از عملیات روانی جدا کنیم عملیات روانی دیگر کارایی ندارد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه خبرنگار باید مطالبه گر باشد نه تخریب گر بیان کرد: عملیات روانی از زمین دشمن آغاز می شود و رسانه نقش مهمی برای خنثی سازی تخریب ها بر عهده  دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حساسیت درست کردن در امور کار رسانه است و در این میان صداوسیما و باشگاه خبرنگاران در استان کرمان کار خیلی خوبی ارائه می دهند.

او افزود: باشگاه خبرنگاران در بخش سالگرد سردار سلیمانی ، انتخابات، کرونا، سیل و واکسیناسیون واقعا کار‌های خیلی خوبی انجام داده است.

سردار معروفی بیان کرد: خبرنگاران باید برای آرامش جامعه و بیدار کردن مسئولان برای کمک به جامعه و جهت دهی درست تلاش کنند.

سید محمود میرکمالی، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان کرمان هم در این دیدار با اشاره به بازدید بالای سایت باشگاه در کشور و رسالت مکتوب باشگاه گفت: باشگاه خبرنگاران کرمان در میزان بازدید میانگین روزانه جزو ۵ رتبه برتر کشور است.

او رسالت دیگر این مجموعه را تولید گزارش تصویری دانست و افزود: گزارش‌های تصویری در بخش‌های مختلف خبری و سراسری تهران نیز پخش می‌شوند.

میرکمالی آموزش را یکی دیگر از رسالت‌های این مجموعه عنوان کرد و بیان داشت: تربیت نیرو برای صداوسیما و سایر رسانه ها یکی دیگر از خدمات باشگاه است.

او تصریح کرد: در سالگرد حاج قاسم خبر‌های مکتوب با وجود حضور میهمانان کشوری بر عهده باشگاه خبرنگاران بود و تمام سخنرانان پوشش داده شد و اخبار هم برای صدا و سیما جهت انعکاس ارسال شد.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان کرمان گفت: باشگاه کرمان در ارزیابی انتخابات جزو ۵ استان برتر کشور بود.

او تصریح کرد: نیرو‌های باشگاه بسیجی وار کار می‌کنند و تولیدات این مجموعه حاصل تلاش و انرژی عوامل آن است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار