مسئول بسیج عشایری کرمان مطرح کرد؛

چادر‌های عشایر سنگر اقتصاد مقاومتی

سرهنگ سیاری با اشاره به تولیدات متعدد و متنوع عشایر گفت: چادر‌های عشایر کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ شهریار سیاری ،مسئول سازمان بسیج جامعه عشایری سپاه ثارالله استان کرمان امروز با حضور در باشگاه خبرنگاران جوان کرمان ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران این  مجموعه گفت: شخصا به طور روزانه سایت باشگاه خبرنگاران جوان را بازدید و از اخبار و گزارش‌های این سایت بهره می‌برم.

او افزود: عشایر در کنار مشکلات متعدد، ظرفیت‌ها و فرصت‌های زیادی دارند که برای انعکاس این ظرفیت‌ها و مشکلات نیازمند همکاری و مطالبه گری شما اهالی رسانه هستند.

سرهنگ سیاری بیان داشت: عشایر دین خود را به انقلاب ادا کرده اند و این وظیفه ما، رسانه و دستگاه‌های اجرایی را سنگین‌تر می‌کند.

او تصریح کرد: با مطالبه گری برای رفع مشکلات عشایر می‌توان امید آفرینی در این قشر را افزایش داد.

مسئول سازمان بسیج جامعه عشایری سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سبک زندگی عشایری نمونه‌ای از الگوی زندگی ایرانی و اسلامی است افزود: با تولیدات متعدد و متنوع از سوی عشایر می‌توان گفت این قشر الگوی خوبی برای اقتصاد مقاومتی هستند و به طور کلی چادر های عشایری کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، سنگر فرهنگی و... هستند.

او همچنین خواستار معرفی شهدای عشایر و الگو‌های نخبه عشایری در زمینه‌های مختلف از سوی اهالی رسانه شد.

سید محمود میرکمالی، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان کرمان نیز در این دیدار با بیان جایگاه برتر خبرگزاری‌باشگاه کرمان در کشور و رسالت‌های مجموعه باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پیگیر سوژه یابی در زمینه‌های مختلف برای عشایر هستیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.