نماینده مردم زرند و کوهبنان:

کشور نیازمند همدلی و آرامش بیشتر است

عفت شریعتی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در پیامی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران شهرستان‌های زرند و کوهبنان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در پیامی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران شهرستان‌های زرند و کوهبنان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بِسم الله الرَحمٰن الرَحیم

هفدهم مردادماه که به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل و قدردانی از زحمات قشری فرهیخته است که با تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی برای آگاهی بخشی به جامعه، ایجاد شفافیت و صیانت از حقوق مردم یار و همراه مدیران برای اداره بهتر و موثرتر امور می‌باشند.

بی شک، خبرنگاران و اصحاب مطبوعات شهرستان‌های زرند و کوهبنان از جمله کسانی هستند که دل در گرو توسعه، پیشرفت و آبادانی این دو شهرستان در همه ابعاد آن دارند که کارنامه کاری و عملکرد آنان به خوبی موید این مطلب است و امید دارم رسانه‌ها با رویکرد توسعه محوری و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی در شرایطی که کشور نیازمند همدلی و آرامش بیشتر است با نقد منصفانه به بهبود شاخص‌های توسعه‌ای شهرستان‌های زرند و کوهبنان کمک کنند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی برای یکایک این عزیزان از خداوند بزرگ آرزوی سعادت و بهروزی دارم و در سایه تلاش و همدلی آینده روشن و توام با تعالی و پیشرفت در انتظار شهرستان‌های زرند و کوهبنان خواهد بود.

عفت شریعتی
نماینده مردم شریف شهرستان‌های زرند و کوهبنان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.