فرماندارسیرجان:

خبرنگاران نیک اندیشان بلند نظر عرصه‌ اطلاع رسانی‌ هستند

فرماندار سیرجان گفت:خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه‌ اطلاع رسانی‌ هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با فرا رسیدن ۱۷مرداد روز خبرنگار، سهراب بهاالدینی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در پیامی این روز را به اهالی رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند و همواره در عمق جامعه حضور دارند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها است. خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه‌ اطلاع رسانی‌ هستند.

هفدهم مردادماه روز خبرنگار، یادآور حماسه آفرینی‌های شهید محمود صارمی است که تا آخرین لحظه در سنگر دفاع از عزت و شرف خبرنگاری شجاعانه ایستاد و با نثار خون خود، حق‌جویی و حق‌گویی را به تصویر کشید تا حقیقت در تاریخ زنده بماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر، فرا رسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران شهرستان سیرجان و فعالان این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

سهراب بهاالدینی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار