اذعان شهردار لندن به ظلم و ستم بنیادی در این شهر

صادق خان با منتشر کردن مقاله‌ای پرده از ظلم و بی‌عدالتی بنیادین در پایتخت انگلیس برداشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اندیپندنت، «صادق خان»، شهردار لندن در دهمین سالگرد اعتراضات در این شهر با نوشتن مقاله‌ای پرده از ظلم و خشونت بنیادین در پایتخت انگلیس، برداشت.

شهردار لندن در این خصوص گفت: لندن باید با بسیاری از مسائل مانند هزینه بالای زندگی و بحران مزمن مسکن تا بلای محرومیت شدید و جنایات خشونت‌آمیز دست‌وپنجه نرم کند.

او با اشاره به دهمین سالگرد اعتراضات لندن گفت: واضح است که اگرچه پیشرفت‌هایی حاصل شده است، اما هنوز راه طولانی برای رفع مشکلات اجتماعی موجود که نقش مهمی در بروز هرج‌ومرج و آشوب‌ها در یک دهه گذشته داشته‌اند را در پیش داریم.

صادق خان افزود: اما اگر بخواهیم از وقوع حوادث مشابه در آینده جلوگیری کنیم باید تلاش واقعی و هماهنگ خود را برای درک و رفع شرایط اساسی ناآرامی‌ها ادامه دهیم تا نبود اعتماد و ارتباط بین پلیس و جامعه ما، انزوا، فقر گسترده و فقدان فرصت برابر برای همه و احساس ناامیدی روزافزون در بین جوانان ما، از بین برود.

او در این مقاله گفت: علل شورش‌ها بسیار پیچیده است از بیکاری جوانان گرفته تا افزایش خشونت در جوامع مختلف، اما ما در شهر لندن اولین مرکز کاهش خشونت را افتتاح کردیم.

صادق خان اضافه کرد: با این حال راه درازی برای بهبود بخشیدن به شرایط اجتماعی در پیش داریم تا نابرابری‌ها و بی‌عدالتی‌های بنیادین را از بین ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار