خیابان خوابی ۳۵ هزار آمریکایی در سانفرانسیسکو

شمار افراد بی خانمان در سانفرانسیسکو آمریکا به ۳۵ هزار نفر افزایش یافته و تلاش‌ها برای رفع این بحران نتیجه‌ای نداشته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری پی بی اس، شمار افراد بی خانمان در سانفرانسیسکو آمریکا در حال افزایش است. هر شب ۳۵ هزار بی خانمان در خیابان‌های این شهر شب را به صبح می‌رسانند. تاکنون تلاش‌های بسیاری برای رفع این بحران انجام شده، اما نتیجه زیادی نداشته است.

استفانی سای خبرنگار پی بی اس گزارش می‌دهد که چگونه این امید وجود دارد که یک دیدگاه جدید بتواند تغییری را در این وضع ایجاد کند، او می گوید: اینجا سیلیکون، ولی منطقه‌ای است که به علت محل استقرار شرکت فیس بوک، گوگل و برخی از ثروتمندترین شرکت‌های آمریکا شهرت دارد. با وجود این در فاصله ۱۴۰ مایلی این منطقه در شهر سن خوزه، مسئله‌ای دیگر که همان فقر و بی خانمانی است، خودنمایی می‌کند.

به گفته این رسانه آمریکایی، هر روز بر تعداد جمعیت پنهان بی خانمان که نمی‌توانند از پس هزینه‌های روزافزون برآیند، افزوده می‌شود و هزاران بی خانمانی که در سانفرانسیسکو زندگی می‌کنند، احساس می‌کنند که از سوی نظام ناکارآمد نادیده گرفته شده اند.

شبکه خبری پی بی اس  یکی از بزرگ‌ترین مواردی که می توان انجام داد را اینگونه عنوان کرد که نهادها اعتماد مردم را به خود جلب کنند، با افراد بی خانمان تماس بگیرند، به آن‌ها خدمات بدهند و تلاش کنید آن‌ها را اسکان دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار