شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی همدان اعلام کرد؛

نتیجه وحدت در شورای شهر همدان تحول به نفع مردم است

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی همدان در بیانیه‌ای بر وحدت و انسجام بیشتر اعضای شورای اسلامی این شهر برای ایجاد تحول به نفع مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی همدان در بیانیه‌ای بر وحدت و انسجام بیشتر اعضای شورای اسلامی این شهر برای ایجاد تحول به نفع مردم تاکید کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است.

بسمه تعالی
شورا‌های اسلامی شهر و روستا به منزله پارلمان‌های محلی می‌توانند اثر گذاری جدی در ارتقاء مردم سالاری دینی داشته باشند.

نقش آفرینی شورا‌های اسلامی در پیشرفت، عمران و آبادانی، سلامت و محیط زیست و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و در یک کلام در بالا بردن میزان رضایت مندی مردم و افزایش سقف کار آمدی در نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شرایط " سخت " کنونی و اعتماد مردم به جریان انقلابی و انتخاب افراد متعهد، متخصص، دلسوز، و معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مطالبات عدالت خواهانه مردم عزیز قابل تقدیر و شایسته سپاسگزاری است.

بهترین راه شکر گزاری این نعمت بزرگ، تلاش هر چه بیش‌تر برای تحقق وعده‌ها و عملیاتی شدن برنامه‌های ارائه شده می‌باشد.

اکنون منتخبان محترم شورای اسلامی شهر همدان در معرض آزمون بزرگ و مهم معرفی و انتخاب شهردار برای شهر دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان قرار دارند.

خوشبختانه شنیده‌ها حکایت از وجود وحدت و انسجام میان منتخبان محترم و ترسیم فرآیند معقول و منطقی بر اساس برنامه و شاخص‌های منطبق با نیاز‌های شهر و مطالبات مردم و هم چنین وعده‌های داده شده جهت انتخاب شهردار دارد.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی همدان با قدر دانی از حسن اعتماد مردم شریف، فهیم و انقلابی همدان، حمایت قاطع و همه جانبه خویش را از تلاش‌ها و تدابیر منطقی و عدالت خواهانه منتخبین گرامی اعلام داشته و بر وحدت و انسجام هر چه بیش‌تر میان اعضاء محترم شورای اسلامی شهر همدان به منظور ایجاد تحول به نفع مردم تاکید می‌نماید.

امید است منتخبان گرامی با حفظ وحدت و همدلی میان خود و بدون توجه به هیاهوی تبلیغاتی افراد و یا مراکز بی خبر از احوال مردم و نیاز‌های آنها، روند و مسیر درست خویش راتداوم بخشند تا با رفع اشکالات و نواقص موجود و بهره مندی از توانایی‌های نیرو‌های مؤمن و کار آمد، بیش از پیش موجبات رفاه و رضایت مندی عادلانه همه اقشار و آحاد مردم همدان رافراهم نمایند.

بدون شک من بعد دولت انقلابی و مردمی نیز در این خصوص همراه و حامی منتخبان عزیز و پشتیبان تصمیمات عدالت خواهانه و کار شناسانه آن‌ها خواهد بود.

ومن الله التوفیق
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.